En ze zijn zeker niet de makkelijkste, dat ben ik met je eens, maar tóch 9 van de 10x ligt het onder het zadel wel aan de ruiter...En dát zien veel mensen dan weer niet in..Helaas....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stravero schreef:Joopie, heel veel succes met het berijden van je nieuwe kanjer, ben benieuwd naar foto's!
@ Freya: Mijn vader leest altijd voor, dus die komt eigenlijk overal wel bovenuit! Hihi, vast zenuwen bij jou!
Stravero schreef:Chipieke is offlineEn dat is degene die het nieuwe topic moet aanmaken
Edit:
@ Monique22: Dat is zeker waar hahaha!! Maar alle paarden zijn wel sterk hoor, als er een dikke shetlander vandoor gaat hang je er ook achteraan te bengelen
Freya schreef:Stravero schreef:Joopie, heel veel succes met het berijden van je nieuwe kanjer, ben benieuwd naar foto's!
@ Freya: Mijn vader leest altijd voor, dus die komt eigenlijk overal wel bovenuit! Hihi, vast zenuwen bij jou!
Klopt helemaal. Met losrijden heb ik echt totaal nergens last van, maar met de proef zelf, vergeet ik zelfs adem te halen, haahahha , ik wil het op een of andere manier echt perfect doen, waardoor ik in de stress schiet. Ik weet het, moet ik niet doen, het gaat al steeds een stukje beter.