Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Yvanka is er pas om half 7
Jasia schreef:Ik les en rijd ook altijd in de regen, maar niet in een natte bak..
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Yvanka is er pas om half 7
Je kan toch gewoon doorpraten
HAFxGEK schreef:Nee, dadelijk gaan ze 'm sluiten, dat hadden we toen ook toen Xeen 'm opende..
HAFxGEK schreef:Ik les ook gewoon in de regen, en onze bak is nooit natNouja op een enkel plasje na
Peelie schreef:HAFxGEK schreef:Ik les ook gewoon in de regen, en onze bak is nooit natNouja op een enkel plasje na
onze bak ook niet maar ik vind het iedee dat je zo weinig grip hebt op je teugels heel erg vervelend... al helemaal omdat ik nog een half uur door de polder moet om bij de bak te komen... En dat is koud!!!!
Ik ga maar eens aan mijn boekverslag beginnen
lotteluvah schreef:Peelie schreef:
onze bak ook niet maar ik vind het iedee dat je zo weinig grip hebt op je teugels heel erg vervelend... al helemaal omdat ik nog een half uur door de polder moet om bij de bak te komen... En dat is koud!!!!
Ik ga maar eens aan mijn boekverslag beginnen
Hebben jullie geen bak op stal?
Peelie schreef:Ik sta niet op stalen de buren hebben een bak die ik mag gebruike maar die is nou niet echt van super kwaliteid. Maar ik ga nu echt aan mijn boekverslag... anders komt het niet af
Jasia schreef:Maar ik gaDoeii
Tot vanavond, int nieuwe topicccc!