Lous schreef:Is ie nog steeds teugelkreupel? Volgens Karen had ie dat niet hoor gisteren![]()
tuurlijk is hij dat nog steeds
dat gaat niet zomaar over in een week

grrr! stomme jive! hij moet niet zulke spelletjes spelen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Is ie nog steeds teugelkreupel? Volgens Karen had ie dat niet hoor gisteren![]()
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Dorienepien!
Hoe ging het springen?
ja goed hoor![]()
vandaag moest ik weer harder![]()
naja...
maar ook zei ze van ja dorien je moet wel aan je wendingen werken..
het was pas me 3e springwedstrijd hoor
Lous schreef:Gezellie, bijna iedereen is er nu om het nieuwe topic te openen en deze af te sluiten
kyrtjj schreef:SUUUSSJAAAAH
loon_corr schreef:ik word gek van het gezeur over corrie.. ze is nu dood en nu al dit weer naar boven komt mis ik der steeds meer !
dlientjuh schreef:loon_corr schreef:ik word gek van het gezeur over corrie.. ze is nu dood en nu al dit weer naar boven komt mis ik der steeds meer !
hou er nu maar over op! we willen het gezellig maken.. anders zijn wij het dupe ervan
kekaro schreef:de opening word heel leuk want we zijn er bijna allemaal dus we gaan goed van start !
en ook al heb je maar snel iets in elkaar gezet: het is ons gekke haflingergekte topic
altijd goed !!
TjelleBieb schreef:
Suus!
Laatmaar, al komt ze nog 1x licht in een mod in.
kekaro schreef:heyaaa suusieeee
ach een of ander bemoeizuchtig zeer aanvallend persoontje kwam dit topic even verzieken wegens een persoonlijke vete met loon...zo dat heb ik even netjes omschreven
suusiejj schreef:TjelleBieb schreef:Suus!
Laatmaar, al komt ze nog 1x licht in een mod in.
tjellieeeeeeeeeeeewat vind je van me dansje
TjelleBieb schreef:dlientjuh schreef:
hou er nu maar over op! we willen het gezellig maken.. anders zijn wij het dupe ervan
Go Dorien!
Ben echt moe.
suusiejj schreef:kekaro schreef:heyaaa suusieeee
ach een of ander bemoeizuchtig zeer aanvallend persoontje kwam dit topic even verzieken wegens een persoonlijke vete met loon...zo dat heb ik even netjes omschreven
die maxie lover?
loon_corr schreef:tjeell ; zit ik ook bij de nieuwe topic