Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ellen_ov schreef:Succes met de mri k_nolan!
Nou van de week voor het eerst alleen op pad geweest, trailer laden is geslaagd.![]()
Van de week ook voor het eerst naar buiten gegaan met hem (nog wel even met een stalgenoot mee) wat hij ook braaf deed, weliswaar goed wakker maar braaf.
[ [url=m/EgwWsT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar is dat?
K_nolan schreef:Wat leuk ellen, heerlijk. Zit je dichtbij het buitenrij gebied?
Eind september is de mri, helaas ook weer 2 nachten op de kliniek (standaard).
Wolf gaat ondertussen erg fijn. Heb eigenlijk morgen wedstrijd, maar hij is niet echt van de regen en waterplassen. Dus denk dat we gaan afzeggen..
[ [url=m/hgDpbd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel super tevreden en fijn gereden, alleen dikke storting in de dubbeltellende wissels was echt hee zonde. Maar over het algemeen heel blij!
Ellen_ov schreef:Hahaha sorry ik mag niet lachen maar Wolf is het echt niet eens met plassen?? Heerlijk dat hij dat laat merken, natuurlijk wel balen van je wedstrijd ritme.
Balen trouwens dat er ook nog twee nachten bij komen voor je merrie (en portemonnee).
Flicka12 en k_nolan, wat starten jullie met jullie haflingers?
Ik sta dichtbij aan de sallandse heuvelrug, klein kwartiertje aanrij route maar kan dan uren rijden. Echt super.
) maar vervolgens werd zn hoef nog slechter van de straalkanker en stond hijzelfs kort daarna drie maand helemaal stil. Uiteindelijk nooit gestart met hem maar wel de outfit op zolder hangen. 
Normaal maak ik alles dan klaar voor de nacht ipv dat ik nog op mn paard zit. Was een beetje ene chaotische middag met een ziek schaap, dus ik was nogal chaotisch vertrokken en op mn paard gaan zitten. Eerste proef dus veel hapertjes en 174,5, tussen de twee proeven mezelf even bij elkaar geraapt en de tweede netjes 189,5 gereden. Het was eerlijk gepunt, en daarmee zijn we dus wel officieel L2 geklasseerd nu
Komt de dierenarts dan deze of volgende week?
Afgelopen zondag voor het eerst op 20x40 gereden, en dat was vooral voor mij lastig, veel sturen kort op elkaar, maar hij liep als een trein. Begint stiekem wel te kriebelen om hem voor de wagen misschien ook eens uit te brengen, maar hier in Zeeuws-Vlaanderen zijn geen men wedstrijden, dus dan moet je al met 2 auto's plus aanhangers door de (betalende) tunnel... Wordt gelijk een duur dagje dan