[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 08:01

Ik ga dan maar gewoon achter bokt zitten als remedie :P

Anders word ik dik... en ik ben in de afgelopen maarden al 2,5 kilo aangekomen... :(

Ik ga naar school!!!
toedels!!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 08:02

Peelie schreef:
Hey Freya volgens mij heeft Mara dikkere tietjes.

Ik geloof je gelijk, hahahha, ik kan de foto op me werk niet goed zien, hij is vrij donker, de laatste tietjes foto van Mara. Maar ik vind het wel een mega verschil, de tietjes van Donna, van 7 mei en die van gister.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 08:04

Ik ga ook maar eens wat doen hier, anders komt er echt niks van .... en heb nog een hoop te doen op me werk.

En volgens mij gaan wij vandaag naar deel 2 ... :D

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 08:16

NOG *\o/* MAAR *\o/* 2 *\o/* PAGINAAAAAA'S *\o/* :D :D

Ik heb gisteren in de les bij Petri ZOOOO fijn gereden, ook ff het proefje van het Z1 in de 20x60 bak geoefend, ging helemaal niet verkeerd :D :D We gaan dus van de week weer wedstrijden plannennnnnnnnnnnnnnnnnnn 8-)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 08:33

Super Stravero, dat het zo goed ging je les.
Was je eerst van plan om niet meer te starten dan ?

Wij gaan binnen kort beginnen, niet met me haffie, maar met me noorse volbloed. Hoop alleen dat ik de papieren deze week binnen krijg om alles aan te vragen.

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 08:43

Noors volbloed? Heb ik nog nooit van gehoord :o, heb je een foto? *spiekt in profiel*

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 08:54

Ja een noorse volbloed, zo ben ik zelf in het bezit van een Oosternrijks volbloed.

Noors Volbloed = een Fjordje en Oostenrijks volbloed is uiteraard een Haffie. hahahahahaha

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:10

Goedemorgen!

Strakjes ga k weer even een poging wagen om te rijden! Heb even een tijdelijk zadel van iemand geleend wat nu goed ligt, maar waarschijnlijk te krap wordt als meneer aan het werk gaat straks. Dus dan kan ik tegen die tijd gaan kijken naar een andere.

Vanavond sollicitatie gesprek, best wel spannend.. Beetje voorbarig ook wel want ik heb mn diploma nog niet, en zo weinig als ik afgelopen week heb gedaan is eigenlijk niet zo netjes.. Ik moest vorige week al mijn concept voor het afstuderen inleveren.. Nouja een weekje later mag ook wel vond ik, dus k wil het nu morgen inleveren.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:25

Begrijp ik dat nou goed joopie, heb je nu al een andere haflinger gekocht? Zo dat is wel heel snel!! Hoe lang was je al aan het rondkijken? Waar heb je hem gevonden?

I
Freya schreef:

Wij gaan binnen kort beginnen, niet met me haffie, maar met me noorse volbloed. Hoop alleen dat ik de papieren deze week binnen krijg om alles aan te vragen.

Wat leuk! De eigenaar vind dat ook goed? Hoe doe jij dat met vervoer enzo?
Ik ga met ankie geen wedstrijden rijden :P Ik heb de afgelopen tijd sowieso weinig gedaan met ankie want ik heb gewoon helemaal geen tijd nu |( En daarom ga ik mezelf nu weer ff bannen :+
Zorgt iemand er ff voor dat we de 500 pagina's vandaag halen?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:33

Hinke , ja ik vind het echt super dat ik met Baco mag gaan starten. We zijn nu hard bezig om met trainen voor de kur op muziek die op 28 juni gepland staat. Hij gaat zo lekker lopen. Als ik hem maar bezig hou, geen lange stukken achter elkaar zeg maar, zodat hij de kans krijgt om na te denken en te gaan racen dan.

En vervoer, geen probleem, wij hebben een Jeep Gran Cherokee en een eigen trailer. Dus kan altijd weg met me paardjes en Baco loopt zo de trailer in. Maar de eigenaar gaat wel mee. En we gaan ook maar eens in de maand op wedstrijd, omdat haar meiden hem in het weekend rijden en ik niet elke week op wedstrijd wil.

Die 500ste pagina gaan we wel halen vandaag hoor.

En nu ga ik echt aan de slag, heb nog geen bal gedaan sinds ik hier zit, en dat is al vanaf 8 uur.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:36

Freya schreef:

Jawel, maar ik had zelf nog nooit mijn proef in een 20x60 bak gereden, dus een keertje doorrijden was wel nodig hihi :D

Freya schreef:
Die 500ste pagina gaan we wel halen vandaag hoor.

Ik weet het wel zeker, anders ga ik gewoon heel veel berichtjes achter elkaar plaatsen. :')

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:40

stravero mooi dat het goed ging

joopie sucses met rijden fijn dat je ff en zadel kon lenen zeg

na hoop dat het deze week ook en beetje lekker weer blijft zeg

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:45

Joopie, heel veel succes en plezier met het rijden van je nieuwe trots ... Ben benieuwd hoe je het ervaren hebt ?

Ik snap hem helemaal Stravero ... zo moet ik altijd in de week voor me wedstrijd de proef echt tot in den treure rijden, want zelfs met voorlezers raak ik de weg kwijt in de rijbak, hahahaha

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:48

Joopie, heel veel succes met het berijden van je nieuwe kanjer, ben benieuwd naar foto's! :)

@ Freya: Mijn vader leest altijd voor, dus die komt eigenlijk overal wel bovenuit! Hihi, vast zenuwen bij jou! :D

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:49

zat eens op marktplaats te kijken maar wat me opvalt dat er helemaal nog niet zoveel haflinger veulentjes aangeboden word van andere rassen wel meer eigelijk en kwa prijs zijn de haflinger veulens en jaarlingen erg laag zag ik van wat er wel stond

wat vinden jullie nou en redelijk prijs voor veulen/jaarling haflinger

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:49

Zo monique dat hoop ik ook, er is genoeg regen gevallen afgelopen tijd!

Hinke, ik kijk altijd rond, gewoon omdat ik het leuk vind om te kijken wat er zoal te koop staat.
Wat niet betekend dat ik uberhaupt ooit zal verkopen wat ik heb :D
Ik ging gewoon eens wat rondkijken, en tja waarom moet ik er nog 20 bekijken als ik bij deze een goed gevoel heb.. Al had ik nog een maand rondgekeken had het me ook niet uitgemaakt.. Ik zou zoiezo tot eind juni me stal aanhouden.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:52

ik kijk vaak ook de advertentie wie weet kom je en keer echt wat tegen wat helemaal bij je past tot op heden nog niet gevonden helaas

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:52

monique22 schreef:
zat eens op marktplaats te kijken maar wat me opvalt dat er helemaal nog niet zoveel haflinger veulentjes aangeboden word van andere rassen wel meer eigelijk en kwa prijs zijn de haflinger veulens en jaarlingen erg laag zag ik van wat er wel stond

wat vinden jullie nou en redelijk prijs voor veulen/jaarling haflinger

Ze zakken ook in prijs he de jaarlingen, dat zag k pas ook..Prijzen liggen zo tussen de 450 en 900 voor een jaarling, maar k heb geen idee wat redelijk is eigenlijk.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:54

er stond laast en hengst jaarling op 275 dan denk ik dat kost en veulen normaal ongveer wel ik heb ooit voor mijn veulen toen 350 betaald en dat is geloof ik voor hengst veulen standaard prijs merrie zijn vaak wel 500

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:54

monique22 schreef:
ik kijk vaak ook de advertentie wie weet kom je en keer echt wat tegen wat helemaal bij je past tot op heden nog niet gevonden helaas

Je zou eens een keertje moeten gaan kijken anders..
Degene die ik nu heb is ook van marktplaats en ik vond de foto's niet om verliefd op te worden, foto's waren gewoon niet op zo een goed moment genomen..

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:55

ja oke dat is wel waar maar ik kies te makkelijk en paard want dat is het b.v lief zo aan de hand en dan maakt het me eigelijk niet uit wat ie veder wel en niet doet dus ga alleen echt kijken als iets aan alle eizen voldoet haha ja weet ben erg lastig

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:58

Jaa dat heb ik ook wel, maar bij mij was iemand mee die verder kijkt dan het koppie dus dat scheelt wel.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:59

Het viel mij ook op dat er niet zoveel haflinger veulens- en jaarlingen aangeboden worden! Misschien dat de ogen van sommige mensen dan eindelijk open gaan O:) ;)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:00

Zoiezo vind ik veel haflingers op internet staan.. En dat zijn dan alleen al de haflingers die op verkoopsites staan..

De blondies zijn erg leuk, maar niet altijd gemakkelijk.. Dat wordt wel eens vergeten geloof ik

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:01

ja joopie dat scheeld dan echt alle paarden die ik leuk vind tot nu toe hebben wel wat helaas maar goed heb geen haast ik heb alle tijd en ik kijk altijd alleen de haflingers en de tinkers eigelijk omdat beide rassen me erg aanspreken en weet nu ook hoe het is op en tinker te rijden haha maar ook niet elke tinker is het zelfde alleen zijn de tinker prijzen nu nog en beetje boven mijn budget helaas

ja mischien stravero of het komt allemaal later ik weet niet
weet wel en leuk veulen hoor haha