Hier zijn we na een flinke dip weer fanatiek aan de slag, zondag weer op wedstrijd! Afgelopen week hebben we nog een fotoshoot gehad, zo blij mee

Hoe gaat het met de rest? Zo fijn dat het weer is afgekoeld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat ontbreekt. Ik ben nog steeds aan het proberen verwerken dat mijn zorgeloos leventje voorbij is en dat is wel moeilijk op een leeftijd van slechts 33 jaar.
gelukkig ging ze snel eten. ik heb begrepen uit eerder dit topic dat je paard een langdurige blessure/revalidatie heefft?
zolang er geen gewonden vallen moet ik erg om hem lachen.

voel mij net zo’n Penny in galop; al die manen zo wapperend in de wind 

maessie schreef:Ah dacht al, vast wel een bekende, ja dus! Jammer dat ie nu geruind is! Maar voor jou wel logisch!
ik ken hem niet anders dan ruin zogezegd.

........ En mensen die er vreselijk gek op zijn, net als ik haha
.
en dan komen er 2 grote jonge merries bij van 1.5 en 2.5 en nu al 1.65 hoog. 

fijn dat het goed lijkt met Mace! Hopelijk blijft dat zo. 
K_nolan schreef:@Ellen, ja ik denk dat ik haar nu 1,5 jaar heb maar op 2 ritjes na hebben we niet veel gehad behalve pech. Dit jaar blijft ze leeg vanwege de keizersnede die ze dit jaar had. Volgend jaar kijk ik wat de hengst als veulen heeft gegeven aan haar halfzusje en maak ik voor Mace een leuke keuze.
Ik baal wel onwijs, ik denk dat ze het wel leuk had gevonden om lekker door het bos te kunnen rijden. Morgen bel ik de kliniek.
Morgen halen we onze kleine man op hij komt bij de andere hengsten dus ik hoop dat ze hem snel accepteren! En dan is het wachten en genieten totdat hij naar de hengstenkeuring mag!

en lekker aan het trainen! Veel succes met je doel!
Ik twijfel ook vaak over een sportcoupe, vooral als die kleine piranha weer eens een hap haar uittrekt, maar ik kan het toch nog niet over mn hart verkrijgen...
)
heel legitieme reden om hiervan te schrikken maar hij draaide zn oor bij, keek eventjes en dacht iets als, ben jij nou aan het doen dan.
maarja was al bezig dus alsnog alle hoeven maar gedaan. Zn sokjes wel laten zitten. Eerder schoor ik m’n kwpner zn benen op dus ik een beetje op de automatische stand dat ook bij Jozef gedaan maar twijfel of ik dat dus mooi vind