Oeee leuk een veulentje fokken bij dream

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:ef zoeken, weet niet meer hoe naidoo eruit ziet
ja doranka, peeps is ook echt geweldig
mandylfmarca schreef:horsii schreef:ef zoeken, weet niet meer hoe naidoo eruit ziet
ja doranka, peeps is ook echt geweldig
ik heb naidoo vandaag zien lopen bij de nieuwe heuvel.
wauw! zelfde soort als dream ook qua loopje.
maar een stuk rustiger!
dus denk dat als ik dream laat dekken, er een stuiterbal veulen uitkomt met later lange manen.
farahtjuh schreef:dankje anousjullie peepse vind ik ook zo geweldig
en ben zo benieuwd naar kyra over 3jr
daan foei word tijd voor foto's
pff wat een rare stief moeder/ vriendin van je pap denk dat ik daar al lang slaande ruzie mee had, als je slim bend ga je vanaaf gewoon rustig effe kijken en lkkr knuffelen en als ze je weer smst zou ik gewoon hem op gaan halen en wandelen en zeggen ow sorry wist niet dat je had gesmst telefoon is leeg en nog eens goed met je pap er over praten grrr
![]()
ik zit te wachten op mijn naidoo veulen uit farah
dus wie weet
kitzbi mooi hoorlaat je der niet scannen ?
MelisXFeikje schreef:farahtjuh schreef:dankje anousjullie peepse vind ik ook zo geweldig
en ben zo benieuwd naar kyra over 3jr
daan foei word tijd voor foto's
pff wat een rare stief moeder/ vriendin van je pap denk dat ik daar al lang slaande ruzie mee had, als je slim bend ga je vanaaf gewoon rustig effe kijken en lkkr knuffelen en als ze je weer smst zou ik gewoon hem op gaan halen en wandelen en zeggen ow sorry wist niet dat je had gesmst telefoon is leeg en nog eens goed met je pap er over praten grrr
![]()
ik zit te wachten op mijn naidoo veulen uit farah
dus wie weet
kitzbi mooi hoorlaat je der niet scannen ?
hij belde me, en praten helpt niet.. heeft echt geen nut, en ook al heel vaak slaande ruzie met dat mens gehad hoor. mar ja, dan ben ik het weer hefoei melissa,
farahtjuh schreef:hahamisschien kun je daar wel een handje mee helpen
dat ze vlieg les krijgt
maar et nadeel dan is weer dat je paardje de schuld krijgt en dat moet niet