ja ik had het ook erg leuk gevonden als ik er bij had kunnen zijn.. maarja hij is niet van mij en heb ook niet voor het zeggen wanneer de hoefsmid komt dus ik was aan het werk..
dat is waar... Dat is iets wat ik leuk vind aan mijn eigen veulentje... Ik kan het zien opgroeien en er mee doen wat ik wil zeg maar... Ik ik het wil verkopen doe ik dat gewoon. Snappie
Dames, misschien tot zo, ik ga even hapje geven aan me skippybal en voer klaar hangen voor morgen en uiteraard een hele dikke knuffel geven. Baco heeft dagje vrij, heeft gister zo hard moeten werken en morgen hebben we weer les. dus dagje vrij kan geen kwaad.
Mi_Amore
Geplaatst: 18-05-09 21:24
Stravero schreef:
Moeten even opschieten want ik wil weten wat Chipieke er van maakt
Haha, heb het samen met VivaLaVida gemaakt hoor Zij heeft mij grotendeels de quotes gestuurd
En euhm, als je morgenavond in het laat de 500 bereikt, ik moet woensdag een hele dag werken he
joopiexx
Geplaatst: 18-05-09 21:26
ooh ik dacht dat halen we vandaag nog wel
ArlandoO
Geplaatst: 18-05-09 21:27
Ik heb ook niet zoveel gespreksstof om vandaag nog op de 500 te komen
Komt er trouwens iemand uit het noorden hier?? Of moet ik toch echt in me 1tje rijden naar de melkerij??
joopiexx
Geplaatst: 18-05-09 21:32
Jaaa
Ik heb trouwens ook naar andere paardenrassen gekeken maar ik heb daar niet de klik mee als dat ik met een haf heb, dus ik vond het niet nodig om dan alsnog mensen te bellen om te vragen of ik mocht komen kijken.
Kom net terug van groepsles. Phoe ben bekaf! Maar ook tevreden op Madeir Ze ging achter een ander paard lopen zodat ze niet harder kon (moest er achter blijven sturen) en gelijk dus de rem aardig gevonden. Ook stukje gegalopeerd maar dan wel alleen dat ik alleen de hoefslag even had. Rechtsom ging super, linksom durfde ik niet. Ik zat in de galop maar trok haar steeds ook gelijk weer terug, bang om geen rem te vinden terwijl daar ook andere paarden in de bak staan. Stom he. Maar ja, dit is al zo'n stap dat ik met 5 andere paarden in de bak ga rijden. En uberhaupt heb aangesprongen.
Ga nu douchen en slapen, morgen school, zou daarna wel bijlezen
joopiexx
Geplaatst: 18-05-09 21:46
Hierbij mn foto's even in een link... Ik kan het namelijk echt niet langer voor me houden, maar dit is dus sinds vandaag mijn nieuwe haffie.. Waar ik gister ben gaan kijken... Volkomen onverwacht eigenlijk, omdat ik in eerste instantie niet had verwacht hem zo leuk te vinden, en op zo'n kort termijn al te beslissen. Ik dacht aan het begin van mn zoektocht te staan
Enfin, dit is Wenner van 't Hunebed, een zesjarige ruin.. Hij is nog vrij groen, heeft wel een tijdje in manege lessen gelopen maar kan vrij weinig. Een echte uitdaging dus. Hij staat nu in zn nieuwe stalletje en vind het allemaal erg spannend. Ik vraag me af of ik een pony heb of een varken, want hij staat te knorren bij alles wat hij spannend vind... Het is nog wel wennen om hem in de stal te zien staan, maar aan de andere kant is een lege box hebben vele malen moeilijker.