lisa96 schreef:sorry hoor dat moest er even uit :@
Wil je ff weggaan als je hier niks te zoeken hebt?

Als je alleen maar ruzie kan maken, doe het dan maar ergens anders.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lisa96 schreef:sorry hoor dat moest er even uit :@
loon_corr schreef:lisa96 schreef:
jezus hee ilona, je weet zelf dat ze niet kreupel was, je moet niet aldoor zo banketstaaf over dingen wat niet waar is:@:@
ik vind dat je nu ook eens moet kappen,je weet zlef wel dat het niet waar is
en je weet best dat de eigenaren het niet leuk vonden dat je haar je eigen paard noemde
ik wil hier voor de rest niet meer opingaan , maar wil je nu gvd eens ophouden met dat zielige gepraat van jouw ophoud, je weet niet hoeveel dingen je aanricht met dat domme gepraat.
ten 1e ze was wel kreupel
ten 2de dat vonden ze niet erg
ten 3de niet vloeken
ten 4de niet somaar in ONSE topic praten
TjelleBieb schreef:lisa96 schreef:sorry hoor dat moest er even uit :@
kekaro schreef:yeahhh go kyrtje go kyrtje
lisa96 schreef:TjelleBieb schreef:
ik wil geen eens ruzie met haar, maar ze zegt dingen over mij wat niet waar is, en het het ergste is dat de meesten het ook nog geloven , ik heb zoveel bewijs dat het niet waar is , ga maar naar de eigenaren van corrie, die weten alles , was niet bedoeld om dit te verstoren
sorry
ik wil geen eens ruzie met haar, maar ze zegt dingen over mij wat niet waar is, en het het ergste is dat de meesten het ook nog geloven , ik heb zoveel bewijs dat het niet waar is , ga maar naar de eigenaren van corrie, die weten alles , was niet bedoeld om dit te verstoren
sorry
sorry
lisa96 schreef:ik wil hier gewoon geen ruzie om, geloof wat je geloven wilt , klaar nu !!!! maar dan moet ze ook ophouden over mij te banketstaaf, dan hou ik ook op
lisa96 schreef:ik wil hier gewoon geen ruzie om, geloof wat je geloven wilt , klaar nu !!!! maar dan moet ze ook ophouden over mij te banketstaaf, dan hou ik ook op