Leuk jody! Monique, oke geeft niet Psp is best makkelijk, als je het kent xD Ik ben nu bezig met andere programma's gebruiken, veelzeidig zijn hea.. xD
Monique; Geeft niet hoor Ik werk inmiddels ook met lightroom, werk eigenlijk met het geen me op dat moment het beste uitkomt, maar psp blijft het lekkerste voor mij..
jullie willen zeker vanavond de nieuwe al starte:p
wat is eigenlijk de nieuwe......
wil dan natuurlijk ook weer mee lezen praten alles okal heb ik niet zo veel tijd:p
net bianca weer gereden was weer super braaf morge weer les en zondag wedstijd we moet pas om 3 uur en half 4 :p
melody93
Geplaatst: 12-11-09 21:43
Ik wil ook weer op wedstrijd... baal er echt van dat onze bak zo vies is nu want kan ook niet lekker trainen, is echt een baggerzooi en binnenbak kaart (maandkaart) kost nu 67 euri... Als we een beetje strenge winter krijgen ga ik dat echt niet redden...
Ikke eigenlijk ook wel, xD Maarja over een half uur ga ik al weg, denk niet dat dat lukt
joopiexx
Geplaatst: 12-11-09 21:55
Gewoon even doorposten en hopen dat Jolanda op tijd terug is om de nieuwe online te zetten.
melody93
Geplaatst: 12-11-09 21:55
Nou ik moet zeggen dat ik zo ook lekker mn bedje in kruip, en nog even tot een uur of 1 ga leren zegmaar en dan waarschijnlijk in slaap vallen met mn boek en morgen rond een uur of 5 /6 weer verderleren Ik ben ook zo lui overdag... Maar wil nog wel het nieuwe topic zien! Wordt die vanavond nog gemaakt of morgen..?