Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:ow doe ik het weer....
lotteluvah schreef:Tot morgen...!!!
loon_corr schreef:hmmm, het was mijn paardik betaalde alles enzo..
maar eigelijk ook verzorg. want stond niet op mijn naam.enzo. maar ja :S
dus dan is het toch wel ongeveer mijn paard ?
dat wisten ze ook dat ik dat vond enzo
en dat was allemala best,
TjelleBieb schreef:Ik ben ook weg!
Weltruste!
lisa96 schreef:loon_corr schreef:hmmm, het was mijn paardik betaalde alles enzo..
jezus hee ilona, je weet zelf dat ze niet kreupel was, je moet niet aldoor zo banketstaaf over dingen wat niet waar is:@:@
ik vind dat je nu ook eens moet kappen,je weet zlef wel dat het niet waar is
en je weet best dat de eigenaren het niet leuk vonden dat je haar je eigen paard noemde
ik wil hier voor de rest niet meer opingaan , maar wil je nu gvd eens ophouden met dat zielige gepraat van jouw ophoud, je weet niet hoeveel dingen je aanricht met dat domme gepraat.
lisa96 schreef:loon_corr schreef:hmmm, het was mijn paardik betaalde alles enzo..
jezus hee ilona, je weet zelf dat ze niet kreupel was, je moet niet aldoor zo banketstaaf over dingen wat niet waar is:@:@
ik vind dat je nu ook eens moet kappen,je weet zlef wel dat het niet waar is
en je weet best dat de eigenaren het niet leuk vonden dat je haar je eigen paard noemde
ik wil hier voor de rest niet meer opingaan , maar wil je nu gvd eens ophouden met dat zielige gepraat van jouw ophoud, je weet niet hoeveel dingen je aanricht met dat domme gepraat.
lisa96 schreef:sorry hoor dat moest er even uit :@
kekaro schreef:omg ik moet douchen en mijn haar wassen (heb vanmorgen in de regen gelopen en nu is het echt viessssss) maar ik ga morgenochtend pas want alle kindjes slapen en als ik nu ga douchen denk ik dat er minstens 1 wakker is.....
dan maar vies haar
ik ga toch niet stappen hahahahaa
*nutteloos bericht maar ik zit hier alleen thuis dus niemand tegen wie ik het anders zeggen kan!