[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 5 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Taat_

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 5 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 16:45

Wat leuk dat je je dekje kan ruilen Noa, die roze is mooi! :) Ben heel benieuwd naar het topic hihi!

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 16:55

Oh, zou trouwens nog even uitleggen waarom.. want op dit moment is mijn voorbeeld goed te zien namelijk.
Ik kom nog van de oude praters van dit topic.
Er kwamen steeds meer nieuwe bij, en er gingen steeds meer oude weg.. ook wegens ruzie.
Helaas kon ik het niet meer bijpoten wie er nieuw waren en hoe ze heten, ook kan ik wegens priveredenen niet elke dag posten,dat wisten de 'oude' sowieso.. ik probeerde nog altijd op jullie te reageren, ook postte ik hier nog dingen over dream, Bailey's vooruitgang en me nieuwe aanwistje talako.. helaas of express werd daar gewoon botweg overheen gelezen en niet op gereageerd.. op 1x een uitzondering na.
Ik vind dit zelf gewoon niet leuk meer, tuurlijk kan je niet op iedereen reageren, maar nu ook weer.. ik reageer, met 'in het volgende topic ben ik er waarschijnlijk niet meer bij' Ik weet zeker iedereen ziet dat bericht, en er word gewoon niet op gereageerd, er kan ook iets zijn gebeurd met mn haf? waardoor ik niet meer kan reageren.. erg jammer weer hoor.. -O-

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 16:59

Baileysdream schreef:
Oh, zou trouwens nog even uitleggen waarom.. want op dit moment is mijn voorbeeld goed te zien namelijk.
Ik kom nog van de oude praters van dit topic.
Er kwamen steeds meer nieuwe bij, en er gingen steeds meer oude weg.. ook wegens ruzie.
Helaas kon ik het niet meer bijpoten wie er nieuw waren en hoe ze heten, ook kan ik wegens priveredenen niet elke dag posten,dat wisten de 'oude' sowieso.. ik probeerde nog altijd op jullie te reageren, ook postte ik hier nog dingen over dream, Bailey's vooruitgang en me nieuwe aanwistje talako.. helaas of express werd daar gewoon botweg overheen gelezen en niet op gereageerd.. op 1x een uitzondering na.
Ik vind dit zelf gewoon niet leuk meer, tuurlijk kan je niet op iedereen reageren, maar nu ook weer.. ik reageer, met 'in het volgende topic ben ik er waarschijnlijk niet meer bij' Ik weet zeker iedereen ziet dat bericht, en er word gewoon niet op gereageerd, er kan ook iets zijn gebeurd met mn haf? waardoor ik niet meer kan reageren.. erg jammer weer hoor.. -O-

Ik heb je bericht serieus écht niet gezien..
Maar goed nu is er ook wel echt veel gespamd deze dagen om het topic maar vol te krijgen en heb ik waarschijnlijk gewoon over een hoop berichten heen gelezen..
Vind het jammer dat je niet meer actief bent, en wat je redenen ook zijn ze zullen vast goede redenen zijn ;)

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 17:01

Baileysdream: Sorry, het was mijn bedoeling niet om je rot te laten voelen! Ik reageerde alleen niet op je berichtje omdat ik je niet ken en ik hier ook pas net in zit dus ik wist niet zo goed hoe ik daarop moest reageren.
Er is nu wel weer een soort vast groepje volgensmij, maar namen uit mn hoofd leren is ook niet mijn sterkste punt hoor! Weet nogsteeds niet iedereen.
Zou gezellig zijn als je nog blijft maar het is je eigen keuze! :)

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 17:05

Taat_, dat maakt ook niet uit.. tuurlijk is er een hoop gespam, dat was ook in deel 4 toen die bijna vol was..
Maar toen bailey en dat is nu vorig jaar november terug kwam richting stal, was ik natuurlijk helemaal hoteldebotel.. en de eerste stapjes van hem richting volwassenheid, alles poste ik hier en dan word er wel op de rest gereageerd en niet op mn bericht.. en dan vraag ik me af, hoezeer wilt men nog dat ik in dit topic ben.
ik denk dat dat ook een van de redenen is dat er niemand van de 'oude' groep nog post.. ik probeer altijd wel nog mee te komen bij nieuwe mensen.. maar heb totaal geen aanknooppunt meer.

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 17:38

Sorry Baileysdream! Was niet de bedoeling

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 17:50

Sorry Baileysdream! ik weet niet of dat je dat berichtje hebt geplaats toen ik ookal in jet topic zat, want ik zit er nu 2 weken in. Als je het binnen deze 2 weken hebt geplaats spijt het me echt! ik hoop dat je wilt geloven dat ik echt niet met opzet niet op je bericht heb gereageerd. ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen door al dat spammen.

je lijkt me een gezellig iemand, dus als je niet verder gaat in het nieuwe topic ben je altijd 'opnieuw' weer welkom als je wel weer mee wil kletsen!

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 17:54

Baileysdream, sorry ik had ook over je berichtje heen gelezen, maar ik ben sowieso ook nieuw in het topic dus heb hier ook niet echt aandeel in...

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 18:32

Momenteel is er een hele nieuwe groep.. Ik probeer op zo veeel mogenlijk dingen te reageren maar dat lukt niet altijd. Denk dat er nu ook zo weinig reageren omdat de nieuwe mensen jouw naam nog nooit voorbij hebben zien komen... Jammer als je weg gaaat, maar begrijp het wel :o

Hoe gaat het nu met Bailey? :)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 19:02

Baileysdream.. ik ken je eerlijk gezegd ook nog niet maar ik vind wat je nu zei niet kunnen.. als je jou berichten terug leest heb jij ook nooit echt op iemand gereageerd en dan verwacht je nu van de mensen waarvan de meeste jou niet kennen nog een excuses? Omdat uit het niets een berichtje komt en dat iedereen hier in een vast gesprek zit en daardoor wel eens iets over het hoofd gezien word? Misschien als jij in zon grote groep zit en je reageert zelf ook (ook in het verleden) op anderen dat je dan ook een reactie terug verwachten kan.. maar niet op deze manier kun je beter niks zeggen denk ik dan?

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 19:47

Lara; Ga zelf niet teveel er aan prullen! Zoek even goede begeleiding die jou met de "opvoeding" kan helpen. Maar komt echt wel goed hoor! Met grondwerk leert ze snel respect krijgen voor jou!

Kim; Ja jij bent ook flink gegroeid met Vrouwke, zoals ik lees! +:)+

Tamara; Wij hebben hier ook een paard wat telkens zijn ijzers eraf gooit! Nou hebben ze laatst iets gedaan waardoor de ijzers wel blijven zitten! Heb alleen geen idee wat. :n

Baileysdream; Ik snap wat je bedoeld, het is vervelend als niet op je wordt gereageerd. Zelf probeer ik wel op zoveel mogelijk mensen te reageren, maar soms vergeet ik gewoon op dingen te reageren. Heb nu 3 blz terug gelezen en op maar 3 (met jou erbij 4) mensen gereageerd, sla er vast wel een paar over. Maar daar reageer ik vast de volgende keer wel weer op!
Snap Kimberly ook haar bericht hierboven ook!

Maar goed! :)

Jolina heeft een aantal dagen stil gestaan. Gisteren kon ik niet naar haar toe omdat ze bezig waren met asbest sanering, dus alles was afgesloten!! Dus vandaag heb ik haar eerst even los gegooid, was bang dat ze een bommetje zou zijn als ik erop ging :=
Daarna erop geklommen! Ging wel erg lekker, dus dacht op het laatst; zal me camera aan zetten en het filmen. Nou na een minuut of 5 ging het wel lekker, dus nog even 15 minuten door gereden zodat ik wel een filmpje kon laten zien waar ze goed op liep.
Heeft mijn camera het maar 1 minuut opgenomen!!!! |o |o -:(-

View My Video
Heb het opstappen eraf geknipt :=

Daarna Jolina der staart nog even gewassen! Die was me toch is smerig :=
Afbeelding

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 19:51

Zag je foto al op facebook Sanne!
Heel eerlijk, ik vind dat missende stuk maken echt niet uitzien :o
Als Andor dat zou hebben zou ik echt alles gelijk maken.. Mja Andor heeft al niet veel manen dus is het minder pijnlijk daar de schaar in te zetten :')

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 19:58

Ik snap Kimberly inderdaad ook wel.
Leuk Sanne!! Zonde van het missende stuk in Jolina haar manen inderdaad..

Net toch nog even een topic gemaakt van Lola en haar Shirley-muts :D

Lola met haar Shirley-muts!
Laatst bijgewerkt door _Lot op 25-03-14 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 19:59

Het ziet er ook echt niet uit! Maar ga er echt geen schaar in zetten := Ben al best trots dat het in 4 maanden al zover is bijgegroeid! :j

Ga zo je topic bekijken Charlotte! :)

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:01

Wat is jolina toch knap <3

Ze is ook mooi opgewicht!

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:01

Snap ik Sanne! Bij Lola is er ook een hap uit, maar no way dat ik de rest eraf knip := Misschien kan je het vlechten? Dan zie het minder en worden er ook minder snel andere stukken af geknauwd/geschuurd :)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:05

Bedankt Marrit! :) Ben ook blij met haar gewicht zo! Ze was namelijk echt te dik toen ik haar voor het eerst zag!

Charlotte; Vlechten doe ik heel af en toe! Blijf er eigenlijk zoveel mogelijk vanaf :j
Dat stuk manen is bij de vorige eigenaar eraf geschuurd. Ze stond toen een lange tijd in de bak en buiten de bak was gras enzo. Dus stak ze altijd haar hoofd tussen de 2 planken van de bak en haar nek schuurde dus telkens over de bovenste balk. Vorige eigenaresse baalde daar toen ook flink van!

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:06

Mia is nu echt moddervet, geen idee hoe ik die weer op gewicht krijg :n

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:09

Knappe Jolina! Fijn dat het rijden goed ging

Leuk topic Charlotte!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:18

Ik zou het dus echt niet aan kunnen om daar iedere dag naar te moeten kijken, mischien ben ik daar wel te 'ijdel' voor, net zoals ik het niet kan hebben dat er een stukje manen bij andor aan de andere kant hangt :')

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:23

Ik wacht op de foto's van Sanne en het berichtje van Ilona en dan ga ik het topic alvast beetje maken maar nog niet openen

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:33

We hebben nog maar 4 pagina's hoor, dan moeten we wel rustig aan doen _O-

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:35

Morgenvroeg ga ik snel douchen(heb ik nu geen zin in := ), dan naar stal en die wintervacht eens goed eruit borstelen, had vandaag al weer een hele mestboy vol haar en ik ben nog láng niet klaar :'), en daarna maar thuis wachten op 'al' dat bezoek, not haha

Gelukkig komt mijn beste vriendin wel morgenavond samen met haar vriend(is ook een goede vriend van mij) dus dat is tenminste weer iets om naar uit te kijken haha
Hopelijk krijg ik veel geld, want dat hem ik wel nodig _O-

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:37

Ben je morgen jarig?? :D

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:38

Ja ze is morgen jarig, ( heb even gespiekt op onze toekomende verjaardagskalender :D :D )