muppetmayo schreef:Hey Peelie! Ja klopt hihi.
T is erg druk hier. Ik lees dus wel vaak mee, maar gewoon geen tijd om te reageren. Of zoals je hierboven in de "algemene" post al zegt, dan reageer ik wel even niet hihi.
Met Kebab ging t even iets minder, heeft een wond op zn knie opgelopen, kon hij niet op staan, dik, wond ging steeds open etc.
Nu blijft t eindelijk mooi dicht, en rent en springt ie er weer mee. Af en toe tilt ie t pootje nog op, maar 2 sec later rent ie er toch weer mee..
Daims gaat zn gangetje.. Alles nog steeds tzelfde..
Hoe is het met jou verder? Nu lekker vakantie zeker?
Gaat wel goed met Mara als ik t zo lees van t beslag?
Lang geleden
Hoe kwam kebab aan die wond? Hoe gaat het rijden met daims, heb je al iemand gevonden die hem wil beleren? Op welke stal sta je nu?
@peelie: ben het eens met je opmerking van een paar paginas terug
@joopie:geen verstand van wedstrijden
Superleuk dat je gaat starten! Ga je nog in het buitenseizoen starten?
Zooo ik heb net DOODSANGSTEN uit gestaan bij danielle (moyra) achterop de scooter. Ik ben blij dat ik nog leef! Je scooter gaat echt onwaarschijnlijk hard danielle!
Verder heb ik bo gezien, bo is ontzettend lief en hij kan heel netjes voetjes geven
Maar je moet wel oppassen voor je tenen.
En wahida is ook een schatje! Ze bleef maar achter yolanda aan lopen. Ze heeft zo'n schattig hoofd
Oh en yolanda, je gaat toch NIET de foto's plaatsen waarop ik Bo's geval zit te bestuderen toch
Laatst bijgewerkt door Hinke op 13-07-10 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt