[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 21:13

joopiexx schreef:
Ja dat snap ik, maar dat had ik dus al gekozen. Hoeveel proeven je wilt rijden en welke klasse. Op mijn startkaart staat ook categorie D. En als ik op startlijsten.nl wil kiezen kan ik ook alleen maar kiezen uit ABCDE dus ik neem aan dat het daarover gaat.

op mijn startkaart staat ook categorie D maar je kiest wedstrijd uit bij de paarden en laat D links liggen
Horsii; heb je nu geen stinkende pony?

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 21:14

Ze zal vast gaan stinken maar had wel een lekkere afkoeling:P
Kon niet bij de slang dus dan maar slootwater, ze wou zo graag ahah:P
Stond gewoon opdringerig te doen toen ik water aan het vullenw as, ze had het erg warm :+

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:36

pony'soverzetten is verzet naar morgen avond......de buurman moest weg.

ik heb willem vanavond gereden,en hij was erg heet,maakte zn eigen over al maar druk om. de stap gaat echt super,draf redelijk,en de galop knudde. :+ hij kan alleen maar links aan springen,rechter galop zit er gewoon niet op haha en hij gaat dan knetter hard,en valt bijna om in de bocht }:0

moeten nog veel oefenen.
wil graag 11 september hem starten op ermelo.......heb nog even de tijd om de rechter galop te vinden. :+

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:45

muppetmayo schreef:
Hey Peelie! Ja klopt hihi.
T is erg druk hier. Ik lees dus wel vaak mee, maar gewoon geen tijd om te reageren. Of zoals je hierboven in de "algemene" post al zegt, dan reageer ik wel even niet hihi.

Met Kebab ging t even iets minder, heeft een wond op zn knie opgelopen, kon hij niet op staan, dik, wond ging steeds open etc.
Nu blijft t eindelijk mooi dicht, en rent en springt ie er weer mee. Af en toe tilt ie t pootje nog op, maar 2 sec later rent ie er toch weer mee..

Daims gaat zn gangetje.. Alles nog steeds tzelfde..

Hoe is het met jou verder? Nu lekker vakantie zeker?
Gaat wel goed met Mara als ik t zo lees van t beslag?

Lang geleden ;) Hoe kwam kebab aan die wond? Hoe gaat het rijden met daims, heb je al iemand gevonden die hem wil beleren? Op welke stal sta je nu?

@peelie: ben het eens met je opmerking van een paar paginas terug ;)

@joopie:geen verstand van wedstrijden :o Superleuk dat je gaat starten! Ga je nog in het buitenseizoen starten?

Zooo ik heb net DOODSANGSTEN uit gestaan bij danielle (moyra) achterop de scooter. Ik ben blij dat ik nog leef! Je scooter gaat echt onwaarschijnlijk hard danielle!

Verder heb ik bo gezien, bo is ontzettend lief en hij kan heel netjes voetjes geven <3 Maar je moet wel oppassen voor je tenen.
En wahida is ook een schatje! Ze bleef maar achter yolanda aan lopen. Ze heeft zo'n schattig hoofd ;)

Oh en yolanda, je gaat toch NIET de foto's plaatsen waarop ik Bo's geval zit te bestuderen toch :o :+
Laatst bijgewerkt door Hinke op 13-07-10 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

jSophiaF

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:47

uh, ja ... is bewijsmateriaal .... maar daar wacht ik mee tot in deel 4 ... mss wel leuk als opening ... hahahaha

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:47

^)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:49

Maar wahida is wel echt een dotje hoor jolanda <3 Nu nog hopen dat ze wat groeit!

Ik ga ff eten :wave:

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:52

Hinke, nu heb je er om gevraagt dus ben bang dat ze toch komen haha.
Het was gezellig meiden :D

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:53

Zo eindelijk de hele boel weer bijgelezen en veel leuke foto's gezien en leuke dingen gelezen!
Vind het stuk over kunstof beslag ook wel erg interessant en ben erg benieuwd hoe het houdt (schrijf ik dat nou goed??).

Haha peeps lekkere slootdouche, zal idd wel stinken maar de verkoeling is toch veel belangrijker!

K zal van de week nog wel even foto plaatsen van mn lieve nichtje, is de eerste bij ons dus wordt echt enorm verwend door iedereen :D Zo schattig <3 ! Heb alleen op moment mn harde schijf niet aangesloten, dus even geduld (als jullie er uberhaupt al nieuwsgierig naar zijn natuurlijk ;) )

Vandaag Katja toch maar een vliegendeken omgedaan, ze wordt echt lekgestoken nu! Jullie paarden daar ook zo'n last van?

Huisje wat wij op het oog hadden staat helaas sinds vandaag 'verkocht onder voorbehoud' :( Mja 2 hypotheken is toch echt niet te doen..
Er komt wel weer wat nieuws en leuks (en met genoeg grond) te koop :D

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:54

Oh vast wel susasuus en misschien nog wel mooier en leuker als deze

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 23:06

Ja daar gaan we maar vanuit, vond dit alleen zo'n mooi huis!! ;)
Mijn moeder zegt dan: het was niet voor jullie bestemd, er komt wel iets wat nog mooier is!

Net wat jij zegt dus, maar in gedachten hadden we alles al ingericht en ik zag mezelf al de weg oversteken en lekker met Katja buitenritten maken in natuurgebied wat daar zit.. Haha..
Denk dat we maar beter moeten wachten met huizen kijken tot die van ons verkocht is (we waren er zondag nog geweest namelijk :P )

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 23:15

Wauw meiden nog 5 pagina's en dan zeggen we vaarwel tegen ons lieve oude topicje!

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 23:16

amazone77 schreef:

ik heb willem vanavond gereden,en hij was erg heet,maakte zn eigen over al maar druk om. de stap gaat echt super,draf redelijk,en de galop knudde. :+ hij kan alleen maar links aan springen,rechter galop zit er gewoon niet op haha en hij gaat dan knetter hard,en valt bijna om in de bocht }:0

moeten nog veel oefenen.
wil graag 11 september hem starten op ermelo.......heb nog even de tijd om de rechter galop te vinden. :+

Jaaa ermelo!
Ik heb me ook ingeschreven!
Nog meer mensen die gaan hier?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 23:23

jaa gaat hard he.
Maaar als het filmpje van faratjuh nog niet af is moet iedereen even afkicken he ;)

Afbeelding mijn kleine vent vast gelegd door jolanda vanavond

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 23:33

haaa wat een mooierd ook he

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 00:21

Jeetje mina wat gaan jullie weer hard zeg! In dit tempo is nieuwe topic nooit op tijd af :+

Jody, idd ochtend werken is fijn :) heb ik nog bijna hele dag voor leuke dingen :) me collega heeft vakantie, dus ik neem haar diensten en voor de mijne komt dan inval :P
Wenner loopt lekker op z'n nieuwe schoenen :) Fijn :) En ja hier ook benauwd.. alleen werd het dat pas in de avond (gelukkig)

Tessa morgen eerste shoot met fjordje :) leuk! ben benieuwd Wel jammer van de Atrose..

Amazone (ben ook ff je naam kwijt :o ) Paardjes vangen.. Sneu voor die shet.. hoop dat je snel een baasje vind..

Paulien weer even gereden :) Las op hyves iets over op de plek gezet? ging 't niet lekker??

Volgens mij gaat het echt een knallende opening worden :)

Peeps uit de sloot gedouchet (morgen dus wasknijper mee ;)

Amazone toch geen paardjes vangen :+
jammer van z'n galop.. hoop dat je hem er nog in krijgt voor de wedstrijd..

Hinke doodsangsten uitgestaan :+ 1e keer op een scooter? ;)
enne als jij begint over foto's van dingen bestuderen vraagt dat natuurlijk uiteraard om foto's ;) :+

Susasuus, hier ook veel beesten.. Heb voor Arash iig al een vliegenfront aangeschaft en me vliegenspray is alweer bijna op :+
Jammer van het huisje.. maar idd 2 hypotheken in deze tijd is zeker niet verstandig!!

Bo'tje op de foto :) Nice :) zijn meer kleine mannetjes die groot worden :+ wat gaat hij hard zeg!

Ik vandaag dus bij Pien geweest :) echt heeeerlijk genoten :)
Pien buiten gereden met Tino en ik mee op de fiets, daarna zelf nog ff met Aard in de bak gereden. Morgen ga k waarschijnlijk bosritje maken (hoorde alweer iets over noodweer en hitte :? i hope not!! )
Verder gewoon lekker bezig geweest daar :) dag vliegt voorbij.. Morgen weer heen dus :)

Nu maar gauw me bedje in.. Trusten allemaal

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 08:16

ging hier schijnbaar iets fout.
Ik tikte dat ik benieuwd was naar de opening
Laatst bijgewerkt door Flurk op 14-07-10 08:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 08:18

Candace schreef:
Jaaa ermelo!

Ja wij gaan ook
vind wel spannend wordt onze 1e x (zo'n evenement met allemaal haflingers)

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 08:29

Flurk schreef:
Candace schreef:
Jaaa ermelo!

Ja wij gaan ook
vind wel spannend wordt onze 1e x (zo'n evenement met allemaal haflingers)

voor mij ook,vind het wel spannend hoor. :o

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 08:48

Ik ga ook naar Ermelo, maar dan als fotograaf!
Heb met de organisatie gemaild, en ik mag ook blijven overnachten! :D
Scheelt weer anderhalf uur reistijd :P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 08:57

:wave:

Susasuus, jammer dat het huisje is verkocht maar inderdaad je komt vast wat anders leuks tegen :D

Moyra, wouw wat is Bo gegroeid!

Nathalie (haha word een lang verhaal, sorry alvast) ze was inderdaad wat apart aan het doen. Steeds vandoor gaan en opzij springen als we een hoek in de binnenbak door wilde. Mijn knie kon de klappen niet goed opvangen helaas dus heb mijn bijrijdster gevraagd Madeira even aan te pakken want zo in de hoek te klooien ineens terwijl ze al 2 jaar in rijdt leek me onzin. Ze deed het overigens alleen rechtsom (waar ik ook dus niet goed mijn binnenbeen aan kon houden omdat mijn rechterbeen zwakker is). Dus mijn bijrijdster heeft het even gedaan voor me. Gister gereden en ging echt super, ze schrok af en toe wel of sprong opzij maar het was minder erg waardoor ik de klappen goed kon opvangen met mijn knie dus heb haar zelf doorgereden (ze ging bij mijn bijrijdster uiteindelijk netjes de hoeken in maar mij probeerde ze beetje opnieuw uit). Moet zeggen, gister avond was mijn moeder er en mijn instructrice hoorde ik les geven dus ben ik ietsje minder bang (het idee is er vooral dat als Madeira er vandoor gaat en ik weet even niet meer waar ik me in de bak bevind of raak in paniek er mensen zijn die mij gerust kunnen stellen/kunnen helpen). Ik was echt heel trots op der ze deed goed haar best en heb echt heerlijk gereden ze was lekker voorwaarts hihi. In alle gangen er langs gekomen en op beide kanten dus was echt helemaal weer happy :o

Ik heb me niet ingeschreven voor Ermelo...

Tessa, super dat je mag blijven overnachten daar :)

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 08:58

ja ik ga ook naar ermelo :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 09:27

goedemorgen,
Ik ga niet naar ermelo :P
Wil volgend jaar wel gaan :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:04

Goeie morgen
heb ook weer alles bijgelezen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:41

joopiexx schreef:
Vraagje wie van jullie start er met een pony tussen de paarden? Ik ging me namelijk net inschrijven voor een wedstrijd en dan vragen ze welke categorie je paard is, maar Wenner is een d pony, alleen ik rij met hem tussen de paarden dus ik dacht even, dalek sta ik aangemeld als ponyruiter, of is dit bij jullie ook zo?

Ik start bij de paarden, door jou leeftijd weten ze dat je bij de paarden start ;)

Nathalie, ik heb nog geen foto's van mijn nieuwe stekje, schandelijk!!!! Zal ik vandaag eens even maken, dan staan ze misschien morgen op de computer (ligt er een beetje aan heo laat ik naar stal ga ;)
Hihi, mijn filmster :+ Mijn filmster was gistere een beetje boos :+, dikke vette miscomunicatie... Kevin die vat dingen soms op zoals ze helemaaaaal niet zijn bedoeld, en dan word hij boos... Toen hij weer afgekoeld was snapte hij het wel :+

amazone77 schreef:

moeten nog veel oefenen.

Pfff... wat een gedoe, mara is ook al zo lekker bezig... Zo vader zo dochter zullen we maar zeggen... Ze is hengstig, en dan kan ze in een super goede bui zijn en heeeeeeeel mooi lopen, of ze haald alles uit de kast om mij maar dwars te zitten. Ze had gistere de hele stal gang onder gepist... Was ook weer echt ge-wel-dig... :+ Gelukkig hebben we een trekken staan op stal, dus hup, emmer water er overheen en klaar :P

whaaaa, hinke op een opgevoerde scooter :P lol

Jolanda, je bent flauw! Maar ben nou wel nieuweschierig naar die foto, ik zal wel rustig wachten tot het nieuwe topic :P

Susasuus, Mara heeft vrij weinig last van stekende vliegen. Matador iets meer. Wel zitten hun hoofden constand helemaal onder de vliegen. Matador kan ik geen halster om laten oid, die heeft echt een gevoelige huid. Hij heeft 2 dagen een halster om gehad, omdat hij op dat nieuwe plekkie stond, nu al zijn er haren weg op zijn neus...

Whahahaha, Moyra, ik zit te kijken naar die foto van bo, zie ik iets paars... Ik denken, wtf is dat? Duh... Jolanda's logo :+

Nath, nu ik jou stukkie lees over buiteritjes enzo... Ik was gister dus op stal en toen kwam er mensen die ik nog niet ondmoet had... Kwam er nog iemand binnen, was het de moeder van een ex van een van mijn zusjes! Die jonge waar mijn zusje ooit lang geleden verkering mee heb gehad was weer een vriend van mij :+ Dus die vrouw die ken ik gewoon :+ en haar dochter die haar pony die heeft staan 'ken' ik dus ook. Heeft die vrouw een beetje verteld hoe het er hier allenmaal aantoe gaat enzo. Ze gaan dus wel eens met de hele stal op pad, gewoon een treck baan rijden of naar het strand oid, echt super gaaf! ik wil ook :P Maar een van die mensen heeft dus een vrachtwagen, dan laden ze de paarden in, en dan gaan zo :D Cool :P

Flurk, op zo'n evenement is de sfeer zo heerlijk he, geeeeen stres, iedereen is 'gelijk'. En natuurlijk zijn er altijd wel een paar die een beetje hoog van de toren blasen, maar die worden gewoon aan de kant gedruk door alle gezelligheid :D

Tessa, goed geregeld :P

Zo, lekker bijgelezen en gereageerd, en ondertussen mijn verhaald kwijt geraakt :P

Jody, hoe gaat het trouwens met Julia? (zo heet die van je zusje toch?)