Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Mara staat nu ook voor het eerst beslagen. Alleen voor. Ze staat op kunststof. Opzich bevalt het heel goed, het zit er nu een weekje onder. Het is aleen niet zo slijtvast als ik had gehoopt. Deze kunststof iig niet. Ik heb al gekeklen naar ander kunststof om te proberen, want ze loopt er verder wel grandioos lekker op. Ik zit nu te denken aan hippoflex, die zijn heel makkelijk aan te zonder te fijlen aan het ijzer. Er zit een los brugsytheem aan het ijzer, wat fixeerd als je het vast schroeft. Je hebt bepaalde maten ijzers en bepaalde breete bruggen die tussen de takken door gaan. Maar ik moet eerste maar eens aan die man vragen tegen die tijd of hij dat misschien wil onder slaan voor me. Maargoed, eerst heb ik nog 5 a 7 weken te gaan met deze. Nou klinkt het gelijk alsof ik er niet tevreden over ben, ben ik wel. Allen de slijtvastigehied valt me een beetje tegen. Thats it
Trouwens meiden (ik ga geen namen noemen, wie de schoen past trekt hem aan) Het is allenmaal wel leuk en aardig dat jullie bijlezen, maar waarneer jullie bijlezen en daarna neerzetten "Ik heb geen zin om te reageren.", dat heeft niet echt veel zin. Ik zie dat soort berichten steets vaker voorbij komen. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde aan dit topic. Als je bijgelezen hebt en je heb geen zin om te reageren, reageer dan niet. Wil je wel reageren, prima, moet je vooral doen. Daar is dit topic immers voor, het delen van lief en leed met de paarden en de wereld daarbuiten.
Er is niks leukers dan dat er iemand reageerd op jou bericht, en als je dan leest dat het wel gelezen is, maar dat er gewoon niks mee gedaan word omdat men geen zin heeft, beetje flauw niet...?
Ik denk persoonlijk dat op basis daarvan al een hoop mensen van de 'harde kern' vertokken zijn. Omdat ze weten dat het anders kan en hoord. Dus dames, let er een beetje op...
horsii schreef:Gasaat toch niet door die stal, dan kan ze namelijk maar 1 uur per dag naar buiten en dat vind ik gee doen. Zeker voor peeps niet. Dus zoektoch gaat verder.
joopiexx schreef:Vraagje wie van jullie start er met een pony tussen de paarden? Ik ging me namelijk net inschrijven voor een wedstrijd en dan vragen ze welke categorie je paard is, maar Wenner is een d pony, alleen ik rij met hem tussen de paarden dus ik dacht even, dalek sta ik aangemeld als ponyruiter, of is dit bij jullie ook zo?
Flurk schreef:joopiexx schreef:Vraagje wie van jullie start er met een pony tussen de paarden? Ik ging me namelijk net inschrijven voor een wedstrijd en dan vragen ze welke categorie je paard is, maar Wenner is een d pony, alleen ik rij met hem tussen de paarden dus ik dacht even, dalek sta ik aangemeld als ponyruiter, of is dit bij jullie ook zo?
als je startkaart bij paarden hebt hebt maar met pony rijdt kun je aangeven dat het een D pony is maar dit is eigenlijk niet van toepassing.
categorie daar bedoelen ze het niveau mee dus B,L,M enz
snap je?