[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:41

oke :Y) ik d8 zeg het maar ff :P

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:52

Peelie schreef:
Mara staat nu ook voor het eerst beslagen. Alleen voor. Ze staat op kunststof. Opzich bevalt het heel goed, het zit er nu een weekje onder. Het is aleen niet zo slijtvast als ik had gehoopt. Deze kunststof iig niet. Ik heb al gekeklen naar ander kunststof om te proberen, want ze loopt er verder wel grandioos lekker op. Ik zit nu te denken aan hippoflex, die zijn heel makkelijk aan te zonder te fijlen aan het ijzer. Er zit een los brugsytheem aan het ijzer, wat fixeerd als je het vast schroeft. Je hebt bepaalde maten ijzers en bepaalde breete bruggen die tussen de takken door gaan. Maar ik moet eerste maar eens aan die man vragen tegen die tijd of hij dat misschien wil onder slaan voor me. Maargoed, eerst heb ik nog 5 a 7 weken te gaan met deze. Nou klinkt het gelijk alsof ik er niet tevreden over ben, ben ik wel. Allen de slijtvastigehied valt me een beetje tegen. Thats it :)

Trouwens meiden (ik ga geen namen noemen, wie de schoen past trekt hem aan) Het is allenmaal wel leuk en aardig dat jullie bijlezen, maar waarneer jullie bijlezen en daarna neerzetten "Ik heb geen zin om te reageren.", dat heeft niet echt veel zin. Ik zie dat soort berichten steets vaker voorbij komen. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde aan dit topic. Als je bijgelezen hebt en je heb geen zin om te reageren, reageer dan niet. Wil je wel reageren, prima, moet je vooral doen. Daar is dit topic immers voor, het delen van lief en leed met de paarden en de wereld daarbuiten.
Er is niks leukers dan dat er iemand reageerd op jou bericht, en als je dan leest dat het wel gelezen is, maar dat er gewoon niks mee gedaan word omdat men geen zin heeft, beetje flauw niet...?
Ik denk persoonlijk dat op basis daarvan al een hoop mensen van de 'harde kern' vertokken zijn. Omdat ze weten dat het anders kan en hoord. Dus dames, let er een beetje op...

Ik heb nog nooit kunstof uitgeprobeerd.
Misschien eens de moeite waard.

En je dik gedrukte, je hebt gelijk, lees het ook veel.

Muppet gezellig dat we weer wat van je horen :)
Dat zal vast schrikken zijn geweest met kebab.

Suus druk in de verhuizing, zag het al in je msn naam staan :D

Lekker he als je het rijk voor je alleen hebt gail :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:57

Yeeeh, ik ben aangenomen voor verzorgende IG. Had net in de driemaasstede een gesprek en ben gelijk aangenomen. Nu september als voor opleiding 4 maanden full time naar school en dan vanaf februari 32 uur werken en 1 dag school:D Ben happpyyyy

Peelie

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:05

@ Moyra, Mara loopt er heel soepel op, echt heerlijk!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:58

goede middag ladys. :D

ben net thuis van mn werk,het zit er weer op. :D
zo de jongste op halen bij mn schoonmoeder,en de oudste zie ik pas tegen 5 uur,die gaat na school nog lekker spelen bij een vriendje.
hier moeten ze nog ander halve week naar school,en dan hebben ook wij vakantie! *\o/*
weet nog niet of we ergens naar toe gaan,hebben nog niks geboekt.

het is hier vies plakkerig warm.....of ligt dat aan mij :+
vanavond willem rijden <3 heb er zo zin in,mis hem gewoon als ik hem een dag niet heb gezien :o

marlis@ gefeliciteerd!!!! kei goed zeg!
peelie@ super dat jou paardje zo lekker loopt op haar nieuwe schoenen. denk je dat ze 6 weken mee gaan?
suus@ succes met de verhuizing,wanneer denk je klaar te zijn?
kitzbi@ willem schraapt ook met zijn voor hoef (rechter) eigenlijk alleen als hij vast staat,
hebben op de poetsplaats een rubberen mat liggen,ik ben bezig om het af te leren,maar hij vind het moeilijk om het niet te mogen. :+
willem staat nu ook alleen maar voor op ijzers.een week of 4 geleden zijn ze achter er onder uit gehaald,hij loopt nu toch bijna niet voor de wagen.
maar hij is wel gevoelig nu hoor achter op zn blote voetjes ;) zal wel even duren voordat hij er weer helemaal correct op loopt.

ik zal proberen om vanavond een foto te maken van het andere no limit veulen,ik heb hem al gezien......hij is prachtig! *D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:06

horsii schreef:
Gasaat toch niet door die stal, dan kan ze namelijk maar 1 uur per dag naar buiten en dat vind ik gee doen. Zeker voor peeps niet. Dus zoektoch gaat verder.

ik heb even iets gemist denk ik.
zoek je opfokstal?
Mijn pony staat op zo'n stal (nu dan in normale pension situatie) maar Flurk heeft in de opfok gestaan en ik was er super tevreden over.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:16

hallotjes allemaal :)

Moyra druk met de filmpjes.. Ik ga zo naar Pien, dus ik zal vanmiddag topic niet vol kletsen :+

Kitzbi kids die uitslapen :+ ook wel eens lekker :P

Jody ook vakantie (mmm volgens wist ik dat al :+ )
Wenner nieuwe schoenen :) Volgens mij gaat het echt super goed met jullie :) als ik je berichtjes zo allemaal lees, steeds zo lekker opgewekt als je over hem schrijft :) Echt fijn om te lezen!

Bij Pien is allemaal zand/bospaden ed, dat scheeld echt een hoop..

Ey Mayo! lang niet gezien (gelezen :+ )

Balen Gail dat de 'ijzers' toch snel slijten.. wel fijn dat ze er zo goed op loopt!
Ik ben het helemaal met je eens!! Is nie leuk als er niet gereageerd wordt..

Jeetje Mayo wat naar van Kebab!! Enig idee hoe het gekomen is? gelukkig gaat het weer beter.
En training van Daims? Had je weer opgepakt toch? gaat ook beetje goed?

Gail 5 week huis alleen (samen met je filmster dan ;) ) Afwas nog af gekregen? :+ Oe naar Loret :P lekker hoor :D
Heb je al foto's van je nieuwe plekkie?? ben wel nieuwsgierig!

Suus verhuizen.. succes..

Marlis aangenomen op de opleiding gefeli :D

Zo weer gehaald :+ Ik heb vanmorgen gewerkt ipv vanmiddag, dus ik ga zo naar Pien, fijn van de paardjes genieten :) het is iig niet meer zo warm :) ben ik wel blij om.. was me net beetje te.. pff..

Fijne dag verder iedereen! :evaw:

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:21

nou ga weer verder werken had even korte pauze
dacht ga snel even bijlezen
doei tot later

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:33

Gail; bedoel je dat die kunstof ijzers sneller afslijten? Het ziet er wel hip uit, jammer dat je geen filmpjes hebt met en zonder die ijzers. Ga er toch is wat meer over lezen. Fijn dat je nieuwe stal bevalt, en wat betreft het "geen zin om te reageren"sluit ik me bij aan. Tis mij ook al vaker opgevallen.
Muppet; balen zeg van Kebab, maar fijn dat het nu beter gaat. Pony's moeten is wat zuiniger op zichzelf zijn.
Nathalie; Jij hebt wel lekker dagje zo dan zeg, lijkt me veel lekker de ochtend werken dan de middag of niet? Veel plezier in ieder geval!

Is het bij jullie ook zo benauwd buiten? heb net ff gereden maar t was knap warm!
Kwam ik net thuis, ligt mn startkaart op de mat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippie :D Wenner doet het goed hoor met zn ijzers, hij loopt nu heel mooi ruim van achter, ook doordat hij bij de chiropractor is geweest enzo.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:58

Vraagje wie van jullie start er met een pony tussen de paarden? Ik ging me namelijk net inschrijven voor een wedstrijd en dan vragen ze welke categorie je paard is, maar Wenner is een d pony, alleen ik rij met hem tussen de paarden dus ik dacht even, dalek sta ik aangemeld als ponyruiter, of is dit bij jullie ook zo?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:34

Dankje, ben echt mega blij. Wordt wel bikkelen haha.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:38

Gail; fijn dat Mara zo lekker loopt.. En over je bemerking, ben het wel met je eens.. Helaas maak ik me er ook wel schuldig aan
amazone77; hier is het wel lekker.. niet benauwd en plakkerig, heerlijk!
Marjolein; Dat was denk ik wel schrikken met kebab...
Marlis; Gefeliciteerd!!
Jody; geeen idee.. :+

Gister heerlijk gereden, op n draver... Helaas geen foto's.. Vriendin kon mee rijden dus geen foto's gemaakt hihihi :P
M'n laarzen die ik ga overkopen wordt nog uitgesteld :(:) Ze laat Petrie's op maat maken en ze hebben n wachttijd, dus pas half oktober heb ik m'n laarzen. :+ Maar, ze komt nu af en toe op maandag lang dat ik er wel mee kan rijden xD hahahaha

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:40

Jammer, maar heb je iets om naar uti te kijekn haha.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:52

ja zekers!! :P
Volgende week kan ik alweer met die laarzen rijden, en dan zou ze ook foto's komen maken geloof ik. :=

Morgen m'n eerste shoot :D
'n Fjordje, echt n leuk beesie helaas artrose in z'n rug. Volledig afgeschreven. Dus eigenaresse wilde nog wat leuke mooie foto's voordat ze de weide op gaat :) Hoop dat ik daardoor ook op de manege meer reclame krijg :P

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:05

moet straks 3 pony's gaan ''vangen'' en over zetten naar een andere wei,ze zijn van de buurman!
het zijn 2 shetlander merries en 1 mega dikke fjord!
1 shet is nog nooit in handen geweest,nou ja nooit,het heeft een halster aan,maar laat zich door niemand vangen,dus heb ik mezelf aan geboden. :+ komt vast goed. :D
die shet is trouwens gratis af te halen :+ hun doen er werkelijk helemaal niks mee,hopelijk vind ik er een leuk baasje voor.

nou hier is het echt klef hoor,zo maar even douche,niet dat dat veel helpt,maar dan voel ik mij weer even fris. :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:15

:wave:

Lisa jeetje zeg heftig allemaal.

Jody super dat dan de zadelmaker komt kan me voorstellen dat je blij bent! :D Ahh super dat je startkaart op de mat ligt hihi kun je gaan beginnen! (Ik moet nog steeds bellen voor de keuring maar durf niet echt. Toch maar is doen binnenkort).

Alice fijn dat je vakantie gezellig was :D

Horsii geen ervarningen mee. Maar Madeira heeft ook bij 1 hoef dat ie steeds beetje scheurt. Dus moet zelf ook eens opzoek gaan :)

Hinke wat leuk dat je moyra weer hebt gezien :)

Marlis, super gefeliciteerd :D

Nathalie, wat een lieve foto's zeg :+:

Susasuus wat leuk dat je een nichtje erbij hebt nog gefeliciteerd :D zou super zijn als je katja straks aan huis zou kunnen hebben :)

Gail, vind dat je gelijk hebt wat betreft over het bijlezen :) Fijn dat Mara zo lekker loopt erop.

MM balen zeg dat hij een wond op zijn knie had gelukkig gaat het beter :)

Tessa, wat leuk dat je morgen je eerste shoot hebt, veel plezier :D

Hier nog steeds lekker vakantie, vanavond weer even rijden maar verder doe ik niet zoveel, lekker vakantie even bijtanken :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:18

Madeira_: Dankje wel

Tez: Hoop het ook voor je zou leuk zijn.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 17:01

Veel succes met de paardje binnenhalen amazone77!

Fijn dat Wenner fijn loopt op de ijzers.

Leuk, je eerste shoot tessa.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 17:37

joopie ik heb geen wedstrijden gereden met pebs dus kan je niet helpen.

Tessa jammer dat je nog even moet wachten op de laarzen.

Ik heb weer 1 filmpje af.
Nu alleen die van faratjuh nog.
Die probeer ik morgen te doen, ben er nu wel een beetje klaar mee zeg maar hihi.
Alleen die van susasuus nog even publiceren.

Edit : ookal weer bebeurd zelfs al online staan, dus alleen nog faratjuh.
Laatst bijgewerkt door moyra op 13-07-10 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 17:50

ik hoop snel we kreigen 30e de sleutel en dan 1 weekje klussen

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 18:13

nieuw huisje?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 18:53

joopiexx schreef:
Vraagje wie van jullie start er met een pony tussen de paarden? Ik ging me namelijk net inschrijven voor een wedstrijd en dan vragen ze welke categorie je paard is, maar Wenner is een d pony, alleen ik rij met hem tussen de paarden dus ik dacht even, dalek sta ik aangemeld als ponyruiter, of is dit bij jullie ook zo?

als je startkaart bij paarden hebt hebt maar met pony rijdt kun je aangeven dat het een D pony is maar dit is eigenlijk niet van toepassing.
categorie daar bedoelen ze het niveau mee dus B,L,M enz
snap je?

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 18:59

Vanmiddag was ik water aan het vullen uit de sloot en peeps en vriendinnetje wouden ook nat, dus die hebben een douche van slootwater gehad :+
Daarna lekker liggen rollen dus was lekker vies madame.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:59

Flurk schreef:
joopiexx schreef:

als je startkaart bij paarden hebt hebt maar met pony rijdt kun je aangeven dat het een D pony is maar dit is eigenlijk niet van toepassing.
categorie daar bedoelen ze het niveau mee dus B,L,M enz
snap je?

Ja dat snap ik, maar dat had ik dus al gekozen. Hoeveel proeven je wilt rijden en welke klasse. Op mijn startkaart staat ook categorie D. En als ik op startlijsten.nl wil kiezen kan ik ook alleen maar kiezen uit ABCDE dus ik neem aan dat het daarover gaat.

Tessa; Succes met je shoot, leuk! Ook gelijk een paardje met een verhaaltje vind ik altijd wel weer een mooi doel dan.

Suus, succes met klussen inpakken en verhuizen!
Horsii; heb je nu geen stinkende pony?

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 21:00

Dank jullie wel!
jody; ja inderdaad! 'K zou anders de pony gaan bijrijden, 't is echt een super leuk fjordje :P