enne succes met bijlezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Roziee schreef:Hoelang zal het nog duren voor het topic vol is??

Daar heb ik helemaal zin in
De paardjes zijn dus ook rustig, met Matador heb ik alleen het zlefde als jij met Kabab. Matador heeft tijdens het rennen in de wei een flinke sliding gemaakt, op de stenen. Een van die stenen stak iets verder omhoog. Tja, dikke vette wond, hij heeft 2 dagen heel erg kreupel gelopen, het hele been was dik en rond de wond echt kokend heet! Maar nu gaat het erg goed. Hij loopt weer goed. Laatst zat er een korstje op de wond, die is er gistere uit zichzelf vanaf gekomen, daar zit een hele mooie droge wond onder. De wond was helemaal tot op het spierweefsel, maar niet begind er weer een beetje vet op te groeien en het gat word steeds kleiner, ik is tevree 
Maargoed, ik ben weg daar... De DA is laatst langs geweest voor die wond van Matador, en die heeft helemaal geen opmerking gemaakt over dat hij te dun is, of dat mara te dun is. Laat staan dat hij een pomerking gemaakt heeft dat ze in slechte conditie zijn. Volgens mij vond hij ze er juist heel goed uit zien.