Vanavond ook lekker boscrossen (al zitten er nu al veel vervelende steekbeesten )
Baileysdream
Geplaatst: 21-04-11 13:10
oeh zo leuk al die veulentjes weer! ik wil een foto van dream als veulen ooit zou ik wel een veulentje willen hebben bij dreampie maar nu nog niet hoor ze mag nog geen mama worden!
over 26 dagen is amber uitgeteld.. ik hoop dat die iets eerder komt anders zit het precies als ik examens heb maar ook weer niet te vroeg want dan ben ik een weekje in center park dus amber mag hem uitpoepen op 11 mei, ik heb het haar al paar keer gezegt haha
Farah nog 9e dagen super anous en marlis dat het zo goed gaat met de kleine En fijn dat jullie een ander plekje hebben
vandaag klassen uitje we zijn naar de meijerwerf geweest en naar een bier brouwerij en nu zitten we aan tafel bij van der valk maar ja lus geen vis en tomaten crame soep niet lkkr dus maar effe wachten op ander eten
Peeps is vandaag lekker gewassen, al dacht ze daar zelf anders over. Kyra is lekker helemaal onder de spuit geweest, vandaag voor het eest helemaal vond ze wel raar. Maar ze was wel braaf Nog stukje wezen wandelen was ze wel lekker druk.
Peeps heeft weer een dik buikje gekregen van het goede leven
Nou KItzbi is weer thuis. Maar als die niet drachtig is dan weet ik niet wat een draak zeg.... Ze heeft ieder paard in de wei een mep verkocht die te dicht bij kwam bij der. Ze stond op de trailer al te stampvoeten.
Normaal is ze knuffelig en heel lief nu had ik gewoon een wilde hengst naast me lopen
Hiep hiep Hoera, het veulen van Azra is geboren, het is een bonte merrie! Of ze vos is of palomino kon ik helaas niet zien, want toen moest ik naar mijn werk toe.
Meiden ik ben dit hele weekend nie thuis dus kan nie reagere Ik ga lekker met Shakira op vakantie. en zo te zien in het supper weer. lekker rijden in het bos. xxx josien