Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je zou van harte welkom zijn bij Nib op stal, maar is veel te ver natuurlijk..
Was net bij Nibbit, en hij is ineens veel rustiger, dus ik maar denken hoe kan dat toch.. Maar hij krijgt zóveel biks&muesli dat hij denk ik teveel energie heeft. Maar hij valt zo erg in dat we hem wel moeten voeren. Nu gaan we eerst minderen in brok en meer brood geven en eens kijken wat hij daarop doet!

Want het nadeel is weer, in het dekseizoen heeft hij energiebrok nodig, maar met rijden is dat weer té
Maarja, ga wel even zoeken
Liiisaaa schreef:De schade is hier enorm! Zwarte Cross terrein is ernstig beschadigd, tenten omgewaaid en mogelijk brand en enkele gewonden. En in een van de kerkedorpen hier (Vragender) is een deel van de toren afgebroken en op een café terecht gekomen!
Liiisaaa schreef:Ik ga me er maar eens in verdiepen!Want het nadeel is weer, in het dekseizoen heeft hij energiebrok nodig, maar met rijden is dat weer té
Maarja, ga wel even zoeken
Ik herkende hem aan z'n koppie. Hij heb prachtig koppie en mooie bles 
ben nog steeds helemaal happy.
liet hem ook met moeite weer achter.. maarja.. centjes he..

en eng man die vent!!
en dat maakt hoop oud zeer beetje zachter 
(als we winnen tenminste
)

)
hoorde al zoiets op de radio dat het flink tekeer is gegaan.. gelukkig bij ons niet zo erg.. ga zo je link kijken..
wat een verhaal 

Maarre ben jullie niet vergeten hoor!!