marylize & normann:
vandaag normann alleen even gepoetst. hij vond het weer heerlijk

alleen vind ik dat normann de laatste tijd heel erg langzaam eet dus denk dat ik over een poosje de tandarts laat komen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

toen Wilco naar stal gebracht, even gerost en geborsteld en daarna met Pinkelotje naar de stal gerend (ja gerend, zij is gewend haar stal in te galloperen
). Toen met wil naar de paddock gegaan, even losgegooid, ook op de film. en daarna nog even Jambette geoefend in de stal. Wilco kan nu de jambette 15 seconden record omhoog houden maar strekken lukt nog niet. Niet genoeg spieren. Later nog wat Mueslie gevoerd en naar huis gegaan.

kinel schreef:ja ik heb het overleefd. behalve dat het paard niet vooruit te branden was op sommige momenten ging het best goed. ze zijn ook begonnen met een nieuwe kur in elkaar te zetten. en wat heb ik goed geslapen vanacht. en wonder boven wonder heb ik echt (nog) geen spierpijn. het was ook best leuk om te doen.
ga het niet in details vertellen, maar in ieder geval gingen zaterdag mijn vriendin en ik op stapbuitenrit. er ging iets fout waardoor de paarden er vandoor vlogen. mijn vriendin is daardoor met paard en al gevallen. het paard rende weg en mijn vriendin was bewusteloos. al snel begon ze klein beetje bij te komen, maar al snel was ook de ambulance er. ze is meegenomen naar het ziekenhuis. en is er vanaf gekomen met een hersenschudding en schaafwonden. het paard was al vrij snel ook door iemand gevonden die kon paardrijden, het paard is naar huis gereden. en het paard is er vanaf gekomen met een paar wondjes. gelukkig zijn het geen grote wonden. haar vader en moeder en ik zijn enorm geschrokken. normann was ook erg geschrokken omdat hij het natuurlijk wel beetje door had dat dit allemaal niet klopte en was daardoor erg druk heb normann naar huis gebracht lopend ernaast, omdat er op gaan geen optie was omdat hij ZO druk was. zelfs haar cap was kapot, dus als ze die niet op heeft gehad dan had het nog veel anders af kunnen lopen.
s'avonds toen ik thuis was, was ik helemaal niet lekker. bleek ik ook nog eens bijna 40 graden koorts te hebben.