. Ik weet helaas hoe het is, bailey staat ook te koop. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

sterkte ermee... Hopen dat hij óf heel goed terecht komt óf dat je iets kunt regelen met de eigenaar...
lekker nekkie 

. Ik laad mijn foto's altijd via Photobucket op, vindt ik een heel fijn programma!
, ben benieuwd naar je foto's!
Is kopen echt geen optie? 
hoewel de tong, en het luierende paard er ook mogen zijn. Maar zoveel foto's om te beschrijven gewoon moeilijk, allemaal leuk, grappig of gewoon lief.hilly200 schreef:Hopelijk valt er wat te regelen! De duimen draaien hier voor je

hilly200 schreef:zou je niet dan een bijrijder oid. kunnen zoeken? En hoevaak ga je nu naar hem toe? Kan me heel goed voorstellen dat het zo moeilijk is, want je wilt het beste voor hem maar je wilt hem ook niet kwijt.. Misschien is het een lichte troost dat de markt ontzettend slecht is en je dus nog tijd hebt om er goed over na te denken
hafjesliefde schreef:Kayleigh: ik snap helemaal wat je nu doormaakt. Ik heb leren rijden op een haflinger die ik 8 jaar heb verzorgd, waarna de eigenaar besloot om haar te verkopen, was een moeilijke tijd voor me....

Ik vind het een moeilijke beslissing, omdat we het hier over een levend dier hebben, die zijn baasje niet zelf kan uitkiezen. Ik wil hem niet teleurstellen, ik wil het beste voor hem, maar ik wil hem niet missen... K*t, k*t, k*t...
De beste!

).
!!

En weer leuke foto's van kayleigh, ik hoop dat het gaat lukken met de eigenaresse.
Mooie man!
Ziet er goed uit!
Geweldig!!

, fijn dat hij zo braaf was, de eerste beginselen zijn er. Ben je er al uit over het beleren?
, maar wel een paar gave plaatjes

en in de dressuur werden we 7e met 188 punten. DUs ben super tevreden!!