. Achja, paardjes kunnen droog staan, dat is het belangrijkste! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Achja, paardjes kunnen droog staan, dat is het belangrijkste! 

Sodeletuut schreef:Ik weet dat er hier ook mensen zijn die de zaak met mijn gestolen haflinger gevolgd hebben, dus ik dacht, ik vertel het goede nieuws hier ook maar even!
Alvaro is aan ons toegewezen!! Dus binnenkort zullen er weer foto's van hem verschijnen hier!
dus kom maar op met de foto´s
!!!!!!!!!!!
Sodeletuut schreef:Ik weet dat er hier ook mensen zijn die de zaak met mijn gestolen haflinger gevolgd hebben, dus ik dacht, ik vertel het goede nieuws hier ook maar even!
Alvaro is aan ons toegewezen!! Dus binnenkort zullen er weer foto's van hem verschijnen hier!

Want daar heb ik nu even niet zo heel veel tijd voor i.v.m. drukte studie.. Het wordt tijd dat we weer lekker beginnen met werken, net zoals ik dat ook weer eens met zijn vriendin moet doen! 

)
. In de winter poets ik de jonge paarden niet helemaal schoon, valt er zo wel af wanneer het allemaal opdroogt en heeft geen zin om er op te gaan schrobben (beschermingslaag vacht werkt zo beter). Dus die mag lekker een vies varkentje zijn