Ja dat was mijn hafje dan Grappig, hij kwam me erg bekend voor haha.
_Aurora_
Geplaatst: 05-10-11 12:26
Ja he, dat weer lijkt nu wel weer erg ver weg helaas... Maar we hebben het toch nog even meegekregen!
hilly200
Geplaatst: 05-10-11 16:08
22 is helemaal niet oud nee,ik hoop dat Nobbi wel wat ouder wordt . Verder weer allemaal andere mooie foto's met blonde paarden voorbij zien komen! Yvank_ Mooie foto's weer,vind ze erg gaaf bij het water,hoe is het nu met sally? Tijd gaat zo helaas veelte snel..
Luna is een plaatje zeg! Die kruising x Tinker is ook gaaf zeg!
Wietse lijkt echt klein naast die Tinker zeg haha
Athos staat er lekker bij in het zonnetje
Wauw die van Kadans op het strand is gaaf zeg, heerlijk
Beau, stoertje
Wauw Valerio heeft een mooi hoofdje zeg
Vandaag weer eens een vrijheidsdressuur training met Nib gedaan, vriendin heeft het gefilmd maar geen zin om wat in elkaar te zetten. Dus maar even wat screens waar je echt haarscherp alles op kunt zien Vandaag iets nieuws met Nib geoefend: Nagevelijk mee draven. Binnen 5 minuten kon hij een paar pasjes achter elkaar netjes nagevelijk meedraven, wat een topper! http://94.100.114.89/1419350001-1419400 ... _z9YG.jpeg http://94.100.114.25/1419350001-1419400 ... _ObNa.jpeg
Vandaag voor het eerst gesprongen met Ginger.. En ook gelijk m'n eerste val gehad. Djuulsie en Yviertje kwamen helpen en die hebben ook wat foto's gemaakt.
En hierna ging ik, was mijn fout. Pony kon er niks aan doen.
Na dagelijks naar jullie mooie hafjes te hebben gekeken vond ik het wel tijd worden om mijn dame ook eens te showen. Menora:
Chasey
Geplaatst: 05-10-11 22:10
_Aurora_, Wat leuk in de zee, lijkt me echt gaaf. Leuke foto.
Bitje, Wat glanst Beau mooi zeg!
Ilovejaimy, Mooie haflinger!
Liiisaaa, mooie stoere foto's met nib!
Felinetibor, leuke spring foto's! Lekker aan de spring geweest
Stephanie_19, Wat een leukerd is Menora!
Hier mijn knollie James. James is afgelopen week meegeweest op pony kamp, bij snorrewind in Markelo. Wat een prachtige omgeving daar zeg! En na de 2,5 uur lange buitenrit lekker in de paardenwasstraat geweest. Wat vond ie het afspuiten lekker!
En hier mijn favoriete Haflinger Shando van de manege waar ik werk. Leuke kleur heeft hij vindt ik. James staat achter hem. (ziet alleen zijn kont). Zie het kleur verschil haha.