Jah ik snap het ook wel. Ik rijd zelf ook liever gewoon met mijn dubbel gebroken bitje en mooie hoofdstel Want die vind ik veel mooier En heb ik nu dus nog niet kunnen gebruiken Maar op dit moment wil ik haar wel een beetje beweging geven en los houden. En dan is dit mijn enige optie. Ik ken ook niemand die er 1tje heeft om te lenen, veelsteveel keus om er 1 te kopen en ga hem daarna toch niet meer gebruiken gok ik zo Ó:)
Wendy het was niet aanvallend bedoeld hoor. Ik rijd zelf ook met hackamore, maar dan alleen buiten omdat er anders geen rem op zit, nu hoef ik alleen hoooo te zeggen en dan stopt ze. Met bit erin dus niet. Maar ik rijd er geen dressuur mee want dan staat er constant druk op, daar gebruik ik mijn gewone bitloze hoofdstel voor.
Azkaban loopt netjes! Racende peeps Kyra word echt groot joh! Eefje, leuke haf!
azkaban loopt mooi en nog maar net onder het zadel. kyra word echt groot ze lijkt niet eens zo klein bij die reus.
Suprice_Iris
Geplaatst: 28-07-11 21:16
Azkaban is echt gaaf Komt die toevallig uit de Hoeksche waard? Peeps aan de bak en Kyra is het kleintje, hihi En een showende haf!
Vanavond weer wat plaatjes van Marlijn geschoten:
Faringo
Geplaatst: 28-07-11 21:19
Mooi haffies weer hier
Marlis
Geplaatst: 28-07-11 21:23
@Wendy1987: Ik heb niks aan te merken over je gebruik ervan, maar als je voorlopig wel wilt rijden bitloos, ik heb voor peep een heel fijn bitloos hoofdstel en was niet eens gek duur. Bij de ruitersportshp.com
Wat een manen bos hierboven
Knappe Marlijn
Kyra wordt groot ja En breed. Lekker drinken met het uitstappen. Lekker bitloos gereden. Op de galopfoto hierboven was ik t ook op peeps. We hebben allebei lekker gereden maar foto's van horsii erop staan niet op mijnalbum