Zo ik ben ook weer thuis van een druk avondje werken, pff en tegenwoordig is het niet meer leuk. Ipv een verpleeghuis lijkt het wel een hoerenhuis op me afdeling. Ook is het brandalarm afgegaan maar waarom geen idee? Iets met een bewoner die wat had gedaan en politie kwam ervoor?
Volgend weekend kan ik ook hoor Noes en roxy. Heb aankomende week stage bij AB centraal dus weekend niet werken.
Fijn dat het alweer wat beter gaat met je arm, 5 weken is wel lang zeg.
Fane
Geplaatst: 03-06-11 21:56
Moet nog veel bijlezen , Marlis: het is toch leuker om in een hoerenhuis te werken nee hoor hardstikke stom, wat rot dat de politie voorniets is gekomen, balen.. Morgen gaan rijden
haha wat komish! ik deedmet dream mee schat de leeftijd van de poown. ze werd tussen de 3 en 14 geschat! ziet ze er dan al zo volwassen uit of ligt het aan mij?
Veel plezier! Ikga me lekker vervelen, zou met vriend wat gaan doen maar die gaat oppeens naar een vriend (waar die gister avond ook al mee was en vanavond ookal mee weg ga )en vriendinnen zijn nu al weg allemaal dus voor mij niks meer te doen.. Vanaaf bbq
veel plezier. Je zou wel goed gaan zweten moet springen vandaag. anous gewoon lekker genieten van het weer. Ik Ben tot zes uur nog aan het werk. Warm bleh
Ik net heerlijk in de tuin gelegen Nu ef binnen, geen wind dus wel aardig heet in de felle zon! En net ef wezen wandelen met de hond , kon die lekker zwemmen. Met zijn oogjes gaat het goed en oortje ook Dalijk bbq