Nee hoor, niet alle haflingers hebben een 'cool' karakter en zijn overal en altijd rustig. Mijn haflinger in ieder geval niet
Prachtige foto's weer!
Nessie
Geplaatst: 09-05-11 18:27
Mijn 2 ''coole kikkers''
Nee voor Wolder en Goldy gaat het niet op, ze zitten beide vol pit, en vooral Goldy is fel. Rust heeft zij echt nog nooit van gehoord, hittepetit 1e klas .
Laatst bijgewerkt door Sica op 09-05-11 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Quote verwijderd bericht weggehaald
Wimbley gister voor de 2de keer naar het strand en voor het eerst in de zee!
En natuurlijk even stampen en proberen te drinken
We zijn ook nog iets dieper gegaan stond tot me knieën in de zee en vond het toen wel genoeg! Owja en wat wimbley wijsheid: de golven eten je op als ze witte koppen hebben anders niet
Haha Lotte, dat hoorde ik ook laatst, of het een haflinger dekhengst was, omdat die van mij een bles had (hoorde het overigens van de jury dus vond het wel grappig).
Coronalime: Wat word die van jouw grof zeg! echt heel mooi is haar hoofdje nu!
de mijne is soms alleen een dikke schijterd, haha als hij ergens niet langs durft, kun je hem ook echt niet over halen! maar verder is hij super van karakter!
Zo mooie foto's komen er voorbij! Ik zal de mijne ook weer even showen vanavond!
Mooi setje van Sterre zeg! Qua bouw lijkt ze een beetje op de mijne!Erg leuk!
_Bitje_
Geplaatst: 10-05-11 14:10
DDW1190 schreef:
Haha Lotte, dat hoorde ik ook laatst, of het een haflinger dekhengst was, omdat die van mij een bles had (hoorde het overigens van de jury dus vond het wel grappig).
Haha om zn bles? maar vind het altijd wel comisch om te horen