Zo moet vanaf 393 bijlezen. haha. pff. Ga ik zo aan beginnen en jullie ondertussen ff helpen naar de 500

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wentos schreef:Hallo allemaal!
Zo moet vanaf 393 bijlezen. haha. pff. Ga ik zo aan beginnen en jullie ondertussen ff helpen naar de 500
Babsie_Flash schreef:Hallo!ik kom weer even bijlezen in mijn pauze
pris87 schreef:zit jij nou ook in die woensdag avond groep martine? in de graaflodewijk straat?
Jotee schreef:Vaneela schreef:mjah roze staat indredaad ook wel heel erg goed maar dat wil ik hem nou weer niet aan doen omdat het een ruin is hihihi...![]()
Als jullie het erg vinden dat ik hier in dit topic post moet je het gewoon zeggen hoor dan gaat ik hier gewoon weer weg
Noran is ook een ruin, en heeft een aantal weken geleden een roze halster, dek en transport beschermers gekregen.. Hoe gay issie nu?!
Jotee schreef:Ik ben in een opruimfase!
Ik heb vanmiddag 2 stallen uitgemest, 2 kasten opgeruimd en schoongesopt, heeeeeeeeeeeeeel veel spul schoongemaakt en ingevet... Wat zal het volgende zijn?!
SmeeJ schreef:
SmeeJ schreef:Is waargebeurd verhaal
Ik zit echt met tranen in mijn ogen.
xLariss schreef:
lotteluvah schreef:Het probleem is dat de dressuur ruiters van tegenwoordig heel erg op de stang rijden.
lotteluvah schreef:Ik ben echt blij.
Lekker een nieuw setje met een nieuwe start
lotteluvah schreef:mieske schreef:Wat een drama weer
Ik lees straks wel terug, maar ik word nu al moe bij de gedachte wat me te wachten staat
Altijd het zelfde gezeur
mieske schreef:lotteluvah schreef:Ze heeft ook nog echt gepost in het volwassenen topic
Vaneela schreef:Ik vind dat wij als nieuwelingen ook wel respect van jullie mogen en kunnen verwachten,..
Niet elke nieuweling is het zelfde als een ander,...
Naomi_Haffie schreef:
lotteluvah schreef:
omg zie dit
Jasia schreef:Ik heb vandaag gedaan wat ik 2 maanden geleden nooooooit zou doen op geen een paard al wastie van hout!
Ik heb zonder zadel buiten gereden!Op Mirte
Naomi_Haffie schreef:wie weet een geschikt vriendje voor me ? ik wil er zo graag eentje
Vaneela schreef:Ik heb wel een hele foto maar daar is het wel donker hihi
Ik zal van de week als het weer wat beter is mooiere foto's van hem maken als hij buiten staat... Nu is het weer er ook niet echt voor geweest om leuke foto's van hem te maken
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:ik ben nog te jong om dat te doen
Aan sex is geen leeftijd verbonden. Als je er klaar voor bent moet je het doen
xLariss schreef:pecunia = geld
arma = wapens
deus = god
locus = plaats
oraculum = orakel
signum = teken
vir = man
frater,fratres = broer
virtus,virtutes = dapperheid
aptus,-a,-um, = geschikt
medius,-a,-um = middelste; midden
notus,-a,-um = bekend
solus,-a,-um = alleen; in zijn eentje
humilis,-e = laag
omnia = alles; alle
incitare = aansporen
necare = doden
orare = bidden tot
pugnare = vechten
apparere = verschijnen
agere = doen
claudere = sluiten
gerere = dragen
intellegere = begrijpen
mittere = sturen; zenden
revenire = terugkomen
inquit = hij/zij zegt; hij/zij zei
antea = eerder
de = vanaf; over
hodie = vandaag
ideo = daarom
nonne = toch wel?
num = toch niet?
numquam = nooit
olim = eens; vroeger
-que = en
quot = hoeveel
quod = omdat
quid = wat
quis = wie
tantum = slechts; maar
trans = over
trans murum = over de muur
Zoo bok & leer ik ondertussen
Babsie_Flash schreef:Ben ik weer!Rolf kijkt Boer zoekt vrouw
Jasia schreef:Ik schenk ff coke in
SmeeJ schreef:
SmeeJ schreef:
LALALAL/.
Jotee schreef:Ik is verdrietig, ik ga ff naar boven. Geen idee of ik terug kom. Adios amigos!
SmeeJ schreef:
Jasia schreef:SmeeJ schreef:Mirna ziet gras, mirna krijgt gras
En jij op je teenslippertjes en rokje aan
Babsie_Flash schreef:Jotee schreef:Ik verveel me, ik ben chagerijnig, ik zit ergens mee en ik ben moe. Het kan ook weer niet beter. Ben toe aan een goed gesprek.
Kom maar op...
SmeeJ schreef:
Naomi_Haffie schreef:kdurf morgen niet naar school, ben echt bang wat ze van me haren zeggen
SmeeJ schreef:
Pff, had je wat?
Babsie_Flash schreef:Nasischijf
Sanchowtju schreef:ik had dus wedstrijd vandaag (onofficieel) maar we hebben een puntje gehaalt210 is winstpunt en we hadden 217
![]()
alleen gingen we wel erg hardstond ook een aantal keer 'onrustig' bij
![]()
me nichtje had jammer genoeg geen punt
Jasia schreef:MISLUKTE KWOOOT VN GITTTT!
SmeeJ schreef:
Sanchowtju schreef:Sancho vind met touwhalster rijden erg fijn:
kan hij tenminste gewoon grazen tijdens het rijden![]()
Monica_86 schreef:
Sanchowtju schreef:
ieeeeeelh viesssss paard![]()
Monica_86 schreef:
SmeeJ schreef:Gôdver!
Een vriendin van me is aangerand/verkracht.
SmeeJ schreef:Ze is nét niet verkracht. Hij had zijn broek al uit.
En had haar helemaal vast etc.
Toen kwamen er gelukkig mensen aan!!
lotteluvah schreef:Ik voel me nog steeds niet lekker, had het flink te pakken. Maar we gaan er weer tegenaan!
Jotee schreef:Nou vorig jaar heb een ik een tijdje een soort van ruzie met een vriendin gehad. En die heeft volgens Noran eigenarsse dingen over mij gelúlt tegen haar toen wij ruzie hadden. Toen kwam ik daar gister achter, maar ik wou weten wat er is gezegd. Dus ik had die vriendin gebeld, en zei vertelde mij dat ze niets had gezegd. Dus ik Norans eigenarsse bellen en smsen om ook haar verhaal te horen. Nou toen werden er dingen gezegd, en dat heb ik door gesmst naar die vriendin. Maar daar heb ik nog geen antwoord op en dus weet ik ook niet of het waar is. Echt, er is elke keer wel wat. Ik word er zo gestoord van, het kan nooit es normaal zonder gedonder. Het word er zo echt niet leuker op om naar Noran te gaan. Grrr.
lotteluvah schreef:Ja maar als ze het steeds weer doet. Sorry betekend op een gegeven moment niet veel meer he. Dan heb je al wel genoeg sorry gehad.
pris87 schreef:Goedemorgen allemaal!
Ik kom me hier ook gezellig aan melden![]()
Ik ben Priscilla en 20 jaar jong.
En uiteraard het belangrijkste in het bezit van een eigewijze maar super lieve haflinger. Ergens dit jaar wordt ze 5. Weet alleen niet de preciese datum, dus gewoon vanaf 1 januari.
We zijn hard bezig met lessen, we gaan proberen dit jaar nog in de dressuur te starten. De galop is nog een moeilijk onderdeel, als die er gecontroleerd inzit gaan we het risico maar is wagen om een startkaart aan te vragen.
Kijk en geniet van mijn beauty![]()
Judibo schreef:en
Naar het werk
Maar deze wilde ik jullie niet onthouden:
knabbelgirl schreef:
Hilde_q schreef:Wendy: afschuwelijke haflinger, zit niks ouderwets meer aan :|
_karin_ schreef:Wentos schreef:Enge films zijn niet aan Wendy besteed.. Ik heb Silent of the lambs ofzo al 4 of 5 keer gezien(nouja gedeeltes dan), weet precies hoe die gaat en wat er gebeurd, maar durf nog steeds niet de hele film te kijken
Ah komop silence of the lambs is niet zo heel eng toch?
knabbelgirl schreef:OMG ik krijg net Gitta haar kerstkaartje binnen
mieske schreef:
MOD schreef:Bericht leeggehaald vanwege 300.000 smilies die pagina doen vastlopen
mieske schreef:Ik moest naar het ziekenhuis, omdat ik maar geen ontsluiting kreeg, had al vanaf zaterdag nacht 2 cm en het moet er 10 cm
Toen kreeg ik ruggeprik, waren me weeën weg.
Dus aan de weeën opwekker vloeistof..
Tot overmaat van ramp wou ze dr niet uit, hoofdje lag dwars, ingeknipt (AUW) En nog kwam ze niet, vacuumpomp op dr hoofdje en die schoot er nog 2 keer vanaf!
En toen lag dr schoudertje ook nog dwars dus was hard trekken met die vacuumpomp, ik aan het persen en nog iemand die hard op mijn buik drukte![]()
Na 1.5 uur persen was ze dr eindelijk uit
xLariss schreef:http://www.castellumruiters.net/conent/ ... rider1.jpg
Zo zou ik gaan met verkleed springen en Dais krijgt dan een zwarte deken op met allemaal doodskoppen
_karin_ schreef:Straks haal ik wel in mijn eentje de 500!
PUH!
_karin_ schreef:knabbelgirl schreef:
Wat een paard!
knabbelgirl schreef:hoi marisk
SmeeJ schreef:Já, vreselijk.
Ze zei opeens; 'Esmée, het kan zijn dat ik morgen niet erg vrolijk ben.
Ik denk ow fack