Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Pfff. ik ga zo slapen.
Jotee schreef:WOOOOW! I moet nog maar ff snel een foto van Noor uploaden en die versturen voordat we de 500e pagina hebben berreikt!
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Jesus,
Waar?
SmeeJ schreef:Pfff. ik ga zo slapen.
Jotee schreef:WOOOOW! I moet nog maar ff snel een foto van Noor uploaden en die versturen voordat we de 500e pagina hebben berreikt!
Leunn schreef:echt frustrerend ¬¬ bokt reageerd amper bij mij. het duurt 5 min voor ik van pagina naar pagina ben
lotteluvah schreef:Jotee schreef:WOOOOW! I moet nog maar ff snel een foto van Noor uploaden en die versturen voordat we de 500e pagina hebben berreikt!
moest voor pagina 480
Leunn schreef:echt frustrerend ¬¬ bokt reageerd amper bij mij. het duurt 5 min voor ik van pagina naar pagina ben
Hilde_q schreef:Jotee schreef:WOOOOW! I moet nog maar ff snel een foto van Noor uploaden en die versturen voordat we de 500e pagina hebben berreikt!
volgens mij ben je te laat :=
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:Waar?
boven
Jasia schreef:Hilde niet zo paniekerig..
Ik verkoop m'n meisje écht niet hoor![]()
Nee het is voor een vriendin.. Die een paardje gaat kopen, waarschijnlijk, samen met haar zus.
Ze willen een groot paard (boven de 1.65m toch zeker) niet oud, maar ook niet te jong. Wel voorwaarts, niet weg-schieterig of moeilijk. Gewoon voor buitenritten en af en toe wat hobbelen in de bak.
Het paard moet sterk zijn want haar zus is niet de slankste zeg maar
Weten jullie iets..?![]()
Een ras is ook goed
Ze vinden Friezen heel leuk..
Jasia schreef:Hilde niet zo paniekerig..
Ik verkoop m'n meisje écht niet hoor![]()
Nee het is voor een vriendin.. Die een paardje gaat kopen, waarschijnlijk, samen met haar zus.
Ze willen een groot paard (boven de 1.65m toch zeker) niet oud, maar ook niet te jong. Wel voorwaarts, niet weg-schieterig of moeilijk. Gewoon voor buitenritten en af en toe wat hobbelen in de bak.
Het paard moet sterk zijn want haar zus is niet de slankste zeg maar
Weten jullie iets..?![]()
Een ras is ook goed
Ze vinden Friezen heel leuk..
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:moest voor pagina 480
en dat heb ik nog maar 10 x gezegt
Jotee schreef:Ik had gister al gedaan, maar 1 foto was niet goed. Toen had ik nog gezegd dat ik het vandaag zou doen.![]()