Haar leuke haflinger Shinda:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Kyrseltje schreef:nee jij moet dat van mij doen
heb je jezelf al?
Het is maar dat je het zegt, anders was ik mezelf helemaal vergeten
Oke dan ga ik stukje over kyrene verzinnen.
SmeeJ schreef:Doeidoei![]()
Ilovejulliieeeik ga met sanne naar Concour toe
![]()
SmeeJ schreef:Monica, ook wel bekent staande als Moon, is een aardige meid, die heel erg veel van haar haflinger Amber houdt. Ze maakt zich vaak zorgen om Amber, omdat Amber vaak op het randje van de dood heeft gestaan.
Moon is er altijd voor je als er iets met je is, kan sirieus met haar praten, maar je kan ook altijd lol met haar hebben,
Ze is een erg lieve meid, en je kunt alles bij haar kwijt
SmeeJ schreef:Dakannie
Esmiekakie gaat nu weg met Sannepanne
Kyrseltje schreef:Anne is een super lieve meid, die altijd voor je klaar staat als er iets is. Anne heeft het zelf ook soms moeilijk, maar wij zijn er natuurlijk dan ook voor haar! Anne had een hele leuk haflinger Sunny boy, maar die is verkocht. En daarna heeft ze een super paardje Vianne gekregen.
Met Vianne heeft ze veel problemen gehad met het inrijden, maar uiteindelijk is het gelukt. Ze rijd nu samen met Caitlin, haar bijrijdster, op Vianne. Het gaat super goed, en ze gaan samen even de ZZ halen!Even dat je het weet Anne
Anne en haar super paardje Vianne
Zet er zelf maar even een foto van jou en Vianne neer, ik heb dr geen op mn pc
Anseltje schreef:SmeeJ schreef:Dakannie
OKe, veel plezier
Ik moet alleen nog Lous..
En die Hilde en Valerie.
Kyrseltje schreef:Nog meer? Behalve Lous, dat wet ik echt niet sorry..
Anseltje schreef:SmeeJ schreef:Dakannie
OKe, veel plezier
Ik moet alleen nog Lous..
En die Hilde en Valerie.
lotteluvah schreef:hilde heeft zich afgemeld ivm pc die weg gaat
Anseltje schreef:lotteluvah schreef:hilde heeft zich afgemeld ivm pc die weg gaat
Oke dan alleen nog valerie, lous en kyr..
Ik weet niet wat ik over haar moeten type..
Anseltje schreef:Kyrseltje schreef:Nog meer? Behalve Lous, dat wet ik echt niet sorry..
Ik ook niet, probeer maar gewoon wat te type..
Dat ze zich aangesproken voelt als muilkorf enzoen dat ze een mooie haf heeft en blabla, bij de efteling werkt/?
lotteluvah schreef:maar ik moet zo weg ben ik bang.
wil iemand mij het topic door mailen als ie er is?