Oooh, anders was het misschien omdat je zelf sterker bent op links? Ik herken het namelijk heel erg, Abby is ook ijzersterk op rechts. Puur omdat ik daar zelf ook sterker ben. Ik houd (onbewust) vast, zij houdt vast. Hier ben ik achter gekomen doordat Peggy precies hetzelfde doet als zij: "vasthouden" op rechts. Terwijl ik de schuldige ben in het verhaal. Maar misschien houdt ze dan echt vast op links! Ik kan niks anders zeggen dan loslaten, loslaten en loslaten.
Morgen krijg ik het verhaaltje van Ilona, heb net die van Elaine gehad. Nu nog die van Sanne van Bergen en ga zo de verjaardagkalender maken, dus wie nog geen geboortedatum heeft gestuurd moet snel zijn want anders sta je er niet op! Heb geen zin meer om op iedereen te wachten Dus zodra ik die van Sanne en Ilona heb maak ik ze snel en dan ( als het topic vol is ) maak ik het topic! Dus zodra ik het van hun heb maak ik hun plaatje en dan ga ik als het topic nog niet vol is het alvast maken en zodra het topic vol is openen. Maarja we moeten maar even doorkletsen als het al vol is en de nieuwe nog neit af
Sanne, neeeeee! Snapchat is een app waarmee je elkaar foto's kunt sturen. Je kunt er dan als verstuurder voor kiezen om die foto van 1-10 seconden zichtbaar te laten zijn bij de ontvanger(s). Ook kun je filmpjes sturen. Het is zo'n gele achtergrond met daarop een wit spookje.
Bedankt voor alle complimenten! Het is inderdaad een origineel Shirley mutsje hij is eigenlijk van Lola maar we hebben 'm ook op Lex gepast Noa, ik stuur zo het verhaaltje en de foto's! Ik heb geen snapchat
Equisync
Geplaatst: 24-03-14 20:19
_Sanne schreef:
Kijk uit welke tandarts je uitnodigt, voor je het weet sta je 3 uur in de kou te wachten!
Nou mag niet hopen dat ie niet komt opdagen als er 20 paarden op het lijstje staan Zowat de hele stal moet weer haha(komt jaarlijks voor alles tegelijk)