Ik zal eens even zoeken of ik een foto van hem heb.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hinke schreef:tsjah geen idee, het hek van het weiland stond wijd openDus of ze heeft het zelf los lopen friemelen of iemand heeft het hek niet goed dicht gedaan
![]()
Grasmasker is idd goed plan, ik heb er nog 2 liggen voor Ankie. Je mag er éen ff lenen om te proberen als je wilt.
Ankie heeft haar graaskorfje nu ff niet nodig op dat karige stukje weiMaar ik vind het zo zielig dat ze nu in een apart kampje staat, dus ik ga denk ik proberen te vragen of ze toch bij 1 van de andere paarden, of bij het oude paard mag staan. Mss heb ik de graaskorf dan toch weer nodig! Vorig jaar kreeg ze er trouwens wel wondjes van dus je moet het wel echt opbouwen!
Citaat:Ik had even met jou stalbaas over het weiland waar pebbels heen gaat. Tegen mij zegt die van is die haflinger erbij niks ?
Weet niet hoe jij daar zelf over denkt ?
moyra schreef:ik heb deze op het oog.
http://divoza.com/shop/a.visit/4a0f1c6f ... a8c06406a8
Ik heb alleen geen idee welke maat ik nodig heb
Hinke schreef:Ah okee![]()
Haar paard komt straks, net als ankie nu, de hele dag op de wei te staan, en daar worden haffies iha heel erg dik vanDaarnaast kan het gewoon gevaarlijk zijn met hoefbevangenheid ed.
Ben jij daar niet bang voor Freya?
Ik ga naar bed!
debby81 schreef:hoi , ik heb nog niet veel ervaring maar wat is hoefbevangenheid? ben ik wel benieuwd naar?