pris87 schreef:weet ik helaas niet, weet niet eens waar hij voor mij geweest is ( ik heb d'r van een handelaar) dus als iemand d'r denkt te herkennen
Ik ken geen merries

Maar wel leuk beestje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pris87 schreef:weet ik helaas niet, weet niet eens waar hij voor mij geweest is ( ik heb d'r van een handelaar) dus als iemand d'r denkt te herkennen
pris87 schreef:thanks, jij heb ook een leuk beestje. Heel donker? of lijkt dat zo door de foto's? wel mooie voorpluk in ieder geval. Bij die van mij groeit dat zoo langzaam echt jammer..
Hilde_q schreef:pris87 schreef:thanks, jij heb ook een leuk beestje. Heel donker? of lijkt dat zo door de foto's? wel mooie voorpluk in ieder geval. Bij die van mij groeit dat zoo langzaam echt jammer..
jep klopt !! In de zomer is ze heel donker en heeft ze veel zwart tinten in haar vacht !
Hilde_q schreef:En tip: gewoon niet aan de voorpluk komen!Ik spuit er alleen anti-klit in
Hilde_q schreef:jep in de zomer !
Nienke is in de winter lichter van kleur
mieske schreef:Hilde_q schreef:jep in de zomer !
Nienke is in de winter lichter van kleur
Ik heb nog steeds rode wangen van je compliment![]()
Hilde_q schreef:Echt?
Maar ik meende het wel !!
pris87 schreef:dat is weer is wat anders: in de zomer donkerder.
Die van mij wordt in de winter donker en de zomer licht.
Judibo schreef:en
Naar het werk
Maar deze wilde ik jullie niet onthouden:
Hilde_q schreef:maar ik heb pauze en daarna heb ik les tot 3 uur dus spreek jullie vanavond!!
knabbelgirl schreef:Judibo schreef:en
Naar het werk
Maar deze wilde ik jullie niet onthouden:judith
wat doe je allemaal met dat kind
pris87 schreef:is goed hoor martine