Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:ik val niet op gewone mannen zoals je al ziet
ik val op trolletjes mannen
Kyrseltje schreef:Godver, denk ik zwarte mascara gekocht te hebben, is het blauw. En ik heb mrogen eiglijk geen tijd om naar de stad te gaanZal toch moeten voor vrijdag..
Kyrseltje schreef:Godver, denk ik zwarte mascara gekocht te hebben, is het blauw. En ik heb mrogen eiglijk geen tijd om naar de stad te gaanZal toch moeten voor vrijdag..
Lous schreef:Kyrseltje schreef:Godver, denk ik zwarte mascara gekocht te hebben, is het blauw. En ik heb mrogen eiglijk geen tijd om naar de stad te gaanZal toch moeten voor vrijdag..
En morgen heb je geen tijd meer?
Anders mam of vriendin vragen of ze hem ff voor je kan ruilen
Lous schreef:Dacht ff dat je ons ging vertellen dat je lesbisch was
dlientjuh schreef:Lous schreef:Dacht ff dat je ons ging vertellen dat je lesbisch was
he god nee
en dan die lekkere mannen lijven missen
en die goddelijke geslachtsdelen![]()
mwaaaaaaaaaaa
dlientjuh schreef:Lous schreef:Dacht ff dat je ons ging vertellen dat je lesbisch was
he god nee
en dan die lekkere mannen lijven missen
en die goddelijke geslachtsdelen![]()
mwaaaaaaaaaaa
SmeeJ schreef:Is dat nou Daniel nogwat?
biancailona schreef:heej, even bijlezen, goh, weet je wat net gebeurde gisteren had ik toch verteld van die hond die we vonden komt die eigenaar net een taartje brengen, even foto voor jullie. We vonden het echt niet nodig, we waren al blij dat de hond zijn baasjes had gevonden. Hond heet tarzan.