biancailona schreef:dus stoute bianca gaat weer werken en tot later
Dag Bianca!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancailona schreef:dus stoute bianca gaat weer werken en tot later
Babsie_Flash schreef:biancailona schreef:divoza meeting
Ik moet die dag werken, dus hoop ik dat jullie ´s avonds ook nog daar zijn
Wentos schreef:owja, klinkt wel leuk die vliegende hollander
mensen ik moet zo weer aan het werk.. ga wel even spieken of ons niewe topic er al is
TjelleBieb schreef:Goeie morgen allemaal!
Gefeli met Sas, Suus!
Moon, nogmaals gefeli met je papa.
Jullie izjn wel ff flink bezig geweest vannacht, ik ben nu zooooooooooooó moe he.
Wentos schreef:doei bianca!
je gaat dus 6u in de auto zitten voor een meeting van 3u (ofzo)
suusiejj schreef:TjelleBieb schreef:Goeie morgen allemaal!
Gefeli met Sas, Suus!
Moon, nogmaals gefeli met je papa.
Jullie izjn wel ff flink bezig geweest vannacht, ik ben nu zooooooooooooó moe he.
goeiemorgen haha heb je msn ff vol geschreeuwt met je naam
ben ook kei moe, maare moet om 10over half 3 na dokter en moeders gaat mee, dies in hengelo, gaat ze meteen ff melden dat ze een onderzoek na me heup wil
Babsie_Flash schreef:suusiejj schreef:Joeppie Sacha is 1 jaar![]()
zo ff feestje in mezelf
Moon gefeli met je paps!!
Gefeliciteerd Suus en Moon!!!
Lous schreef:He ben ff verder druk bezig met school, heb vandaag mijn stagegesprek.
biancailona schreef:Bianca heeft 17 november haar eerste rijles voor haar aanhanger rijbewijs en januari heb ik examen. Poeh dat kost een hoop geld in het totaal, de lessen en examenmaar goed, daarna mag bianca met trailer rijden en ben ik minder afhankelijk
dlientjuh schreef:kom we gaan even tot de 480
dan ga ik ook weer verder
Babsie_Flash schreef:zo kan ik niet racen als mensen mij ook al met MSN lastig vallen!
Wentos schreef:Hey Suus!
Babs, leuk een nieuw zadel. wat voor een? of lees ik dat als ik bij lees
dlientjuh schreef:Babsie_Flash schreef:zo kan ik niet racen als mensen mij ook al met MSN lastig vallen!
msn uitzetten!
suusiejj schreef:Babsie_Flash schreef:zo kan ik niet racen als mensen mij ook al met MSN lastig vallen!
moei je msn uit doen