Ik ben terug van weggeweet! Nee sorry kan doordeweeks niet zoveel spammen haha, maar jullie zijnn ook lekker bezig geweest! Ik moet nog het evrhaaltje van Ilona ( dinsdag) en Elaine en Sanne maar weet niet wanneer ik die krijg
Lastige beslissingen zijn dat hè Pernille.. Maar dit is wel een super mooie kans! Fijn dat je zo'n lekker ritje hebt gemaakt Tamara! Ik wil mn haar ook weer verven maar heb het te vaak gedaan en ben juist aan het proberen om mn eigen haarkleur weer terug te laten komen. Creapy aardbeving!
Ik heb gister ook een heerlijk stukje buitengereden! Ging goed, ook stukje galop meegepakt voor 't eerst buiten.
Ben vandaag lekker vrij door die obama's in den haag.
Welkom, stel je voor! Het word nog eens druk hier, gezellig!
Jongens toch wat ben ik DOLBLIJ met die knol van mij Uiteraard doet hij toch binnekort weer iets waarvoor ik hem het liefst naar de Mora zou brengen, maar voor nu is hij echt geweldig! Gister die heerlijke buitenrit, en vandaag dacht ik, ik doe het gewoon: Longeren!
Zoals jullie weten is hij daar erg gezellig mee normaal(linksom altijd op hetzelfde punt die nek erop, kop de lucht in en weg issie de andere kant op. Nou ik dacht, dat gebeurt niet meer! Eerst rechtsom gelongeerd, ging super, toen naar achter gelopen(daar rent hij altijd heen) en daar meteen linksom gepakt. En hij LIEP gewoon! stap, draf, galop ging allemaal! Oke hij heeft flink wat gebokt en gestijgerd, maar ik had niet anders verwachten en aan de longe vind ik dat prima. Beter dan onder het zadel
Heb hem fijn in het zweet gewerkt en toen uitbundig beloond! En dat allemaal: zonder bit!
Hij gaat wel binnekort naar de tandarts, die komt ergens in april, omdat ik toch vermoed dat hij ergens last van heeft(als ik de teugels oppak dan doet hij soms zijn mond open, dit heeft hij voorheen nooit gedaan dus wil m nagekeken hebben.
Nou.. Heel verhaal maar me happy
_Lot
Geplaatst: 24-03-14 18:54
Okee Ik ben Charlotte, 16 jaar en eigenaresse van haflinger Lola: