Ik was vandaag heledag vrij, en de rest van de week hoef ik maar 3 uurtje alleen met veel tussen uren.. Ben nu bij amber ze is lekker aan het eten in de wei, en al lekker rond nog een maand en dn een baby
Leuk hoor al die veulentjes en de merries die nog moeten veulenen Mijn mannetjes staan heerlijk van het weer te genieten en zien er goed uit flink gegroeit en ontwikkelt
Mogge, lees dat rijlessen goed gaan bij Horsi. Veulen geboren en weer paarden gedekt. Kortom allemaal goede berichten. Inmiddels op pagina 488 dus bijna 500. Vanaf deze kant weinig nieuws, ga dadelijk in de zon zitten en me vervelen. Rust momenteel goed uit waardoor ik 's nachts niet meer slaap. Krijg allerlei ideeën maar kan er geen 1 uitwerken. Zal ze binnenkort maar eens opschrijven voor het geval ik ze misschien ga vergeten. Meiden een fijne schooldag of werkdag en een knuffel aan jullie paardebeestjes
PEeps en kyra gister 20 minuutjes uit elkaar gehad. Peeps in losgooibak en kyra in stal. Ze gingen wel schreeuwen en rennen(hard draven) maar raakte niet meer in blinde paniek
goedemorgen gefeliciteerd naomi! ik moet trouwens vrijdag met goede vrijdag naar school, dat heb ik nog nooit gehad wel verkort rooster maar toch een beetje raar. nog meer mensen die vrijdag gewoon naar school moeten?