Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jotee schreef:Ik was gister een beeeeeeeeeeeeeeetje boos, chagerijnig en vudrietug weg gegaan. Ik moest eerst ff wat oplossen. Mensen geprobeert te bellen en gesmst, maar veel is er niet uitgekomen. Vandaag maar weer proberen. Word er gek van.
Hilde_q schreef:mensen ik hou jullie echt niet bij deze weekmja komt ook door de toetsweek
En ik moetnu heel hard trainen voor de wedstrijd van zaterdag
ik lees nu eventjes bij
Monica_86 schreef:Zo bij deze al mijn dekjes!
Willen jullie zeggen wat jullie vinden van de combinaties vinden met ????? erachter... twijfel er nl overthanx
Iets met roze!
Stripes!
Blauw!
Blauw-Geel!
Alles incl peesjes!
Dan de setjes![]()
![]()
Blauwe pad met HH peesjes
HH sky met HH peesjes
Dekje met naar met HH peesjes
HH fuchsia stripes met BR peesjes
HH fuchsia TRS pad met BR peesjes
HH met BR peesjes
HH Sunshine met HH peesjes
Wit met BR peesjes
HH antraciet met BR peesjes
HH amber met BR peesjes
HH antraciet met HH peesjes????
Wit met Norton peesjes???????
HH Candy met Norton peesjes??????
HH Fuchsia stripes met Norton peesjes?????
dichterbij: http://i183.photobucket.com/albums/x249 ... 1200881434
HH fuchsia TRS pad met Norton peesjes??????
dichterbij: http://i183.photobucket.com/albums/x249 ... 1200881516
HH met Norton peesjes????
roze zit wel in de rand van het dekje maar
EN ALLES!!![]()
HAFxGEK schreef:Monica_86 schreef:
zeker mooi
en dat paarse dekje heb ik ook
ooit van iemand afgedankt gekregen
Sanchowtju schreef:
ieeeeeelh viesssss paard![]()
SmeeJ schreef:Gôdver!
Een vriendin van me is aangerand/verkracht.
Monica_86 schreef:Amber peesjes en strijkjes staan voor 15 euro incl verzenden op marktplaats
Monica_86 schreef:
Monica_86 schreef:
mieske schreef:Hilde_q schreef:mensen ik hou jullie echt niet bij deze weekmja komt ook door de toetsweek
En ik moetnu heel hard trainen voor de wedstrijd van zaterdag
ik lees nu eventjes bij
Eventjes heel hard trainen werkt niet he
constant trainen is beter
Hilde_q schreef:ja doe ik ookMAar moet nu verder hard trainen en heb dus niet veel tijd om hier de hele week te zitten
snap ?
HAFxGEK schreef:Jaals het om mijn mobiel gaat he, dan kan ik niet meer rustig leven
Hilde_q schreef:ja sorry
Je mag me wel komen aanmoedigen hoor![]()
Trouwens mariska heb jij ervaring met een tonglepel ?
Jotee schreef:Ja inderdaad. Kwam een groene kwooooooooooot tegen. Trouwens, ik heb geen pb. Wie wel?
Jotee schreef:Nou vorig jaar heb een ik een tijdje een soort van ruzie met een vriendin gehad. En die heeft volgens Noran eigenarsse dingen over mij gelúlt tegen haar toen wij ruzie hadden. Toen kwam ik daar gister achter, maar ik wou weten wat er is gezegd. Dus ik had die vriendin gebeld, en zei vertelde mij dat ze niets had gezegd. Dus ik Norans eigenarsse bellen en smsen om ook haar verhaal te horen. Nou toen werden er dingen gezegd, en dat heb ik door gesmst naar die vriendin. Maar daar heb ik nog geen antwoord op en dus weet ik ook niet of het waar is. Echt, er is elke keer wel wat. Ik word er zo gestoord van, het kan nooit es normaal zonder gedonder. Het word er zo echt niet leuker op om naar Noran te gaan. Grrr.