Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vd week voor het eerst met wolf gereden dat vondt hij wel lastig want we gingen het weiland in omdat de bak nog niet klaar was. Toen moest hij opeens veel sturen haha. Binnenkort wik ik hem eens meenemen op les, gewoon even 15 minuten langer wil ik zeker nog niet.

Flicka12 schreef:Oh wat heeerlijk! DFW is prachtig! Waar verbleven jullie?
Lenexa schreef:Flicka12 schreef:Oh wat heeerlijk! DFW is prachtig! Waar verbleven jullie?
Ja het was echt zo genieten!
Een van de meiden die mee was heeft een huisje in Elsloo, dus daar sliepen wij. De paarden stonden op een pensionstal in Zorgvlied. We konden zo vanuit de weilanden naar het ruiterpad, ideaal. Als vind ze het bos spannender dan al het verkeer haha. We hebben een groot deel van de rode route gereden en ongeveer de helft van de paarse route, volgens mij ben je er wel een beetje bekend toch?
Hoe is de keuring gegaan?
Gaaf zeg. En leuk dat trainingsweekend!

Ik twijfel heel erg over scheren, vorig jaar had ik z'n hals eruit en dat was echt super fijn, maar ik zou misschien wel eens met hem naar de keuring willen en dan mogen ze geen patroon geschoren hebben... En helemaal kaal weet ik niet of ik wel wil, want mijn paddock is gewoon dikke drab swinters en ze staan toch behoorlijk lang en vroeg/laat buiten...
maessie schreef:Sterker nog, voor de keuring mag er helemaal niet geschoren worden. Masr als je voor de winter scheert, heb je daar zomers op de keuring geen last meer van
Op naar een mooie toekomst inderdaad!