Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moyra schreef:Met mij gaat het weer redelijk.
Gister toch naar pebbels gegaan op de fiets. Kan het niet laten he
Vandaag ga ik echt niet. Even rustig aan.
Melody : nee sorry ik weet geen liedje.
Als ik jullie zo hoor praten over veulentjes wil ik ook een veulen
Roep al 3 jaar volgend jaar laat ik haar dekken maar ieder jaar komt het er niet van. Ben iedere keer te laat hihiihihi.
Oke vorig jaar is er een hengst uitgebroken maar dat heeft gelukkig niet gepakt (hele grote shetlander)
Toch blijft het kriebelen
Hinke schreef:Wat liefWel superhandig, zo'n singel. Alleen jammer dat ze zo verschrikkelijk duur zijn. Wel fijn dat de staleigenaar er ook bij is idd, dan heb je toch hulp mocht er iets mis gaan.
Maar je staleigenaar waakt dus voor alle drachtige pensionpaarden? Wel een superstaleigenaar als hij dat doet!!
Freya schreef:inderdaad en neem daarom ook geen risico.
Ik had haar ook naar een speciale bevallingsstal kunnen brengen ( was wel lekker dicht bij me werk geweest dan ) maar om nou met een drachtige merrie te gaan lopen zeulen, nee zegt mijn gevoel, buiten dat Donna niet makkelijk een trailer op te krijgen is. Hier heeft ze het naar haar zin en is echt een happy horse. Dan betaal ik liever de staleigenaar wat hij wil hebben ( als het maar niet al te veel is, hahahaha ) en besteed het dan lekker uit. Ik krijg het telefoontje vanzelf ( zit in de prijs in begrepen -lol- ) en kom naar stal, en wie weet ben ik nog op tijd en zie ik de kleine er uit floepen en dan zal je zien, dan vergeet ik foto's te maken, ahahahahah zo slimmerd ben ik ook nog wel. Maar dat is voor latere zorg, ben al lang blij dat ik dit vanavond geregeld heb en dat , dat weer een zorg minder is.
naomimak schreef:zo ben ik ook weer even
sorry dat ik vaak niet antwoord mar heb het best wel druk
even heel wat anders
gisteren met de hele klas dus naar walibi geweest en toen we terug kwamen gingen we op school bbq maar ik ging eerst even naar huis toen om dat ik op de scooter was en we daarna de kroeg in zouden
dus ik kevin lief op gebeld of die me wou brengen met fiets achterin
na dat wou die wel![]()
dus ik ging alvast fietsen
best sneu eigelijk hij was hafl6 klaar met werken en reed meteen door naar mij toe:P en toen naar school
vanavond komt ie waarschijnlijk naar mij toe
en hij zij dat ie vanavond gaat zeggen wat ie nouw wil want hij wil het niet via sms
ik hou jullie wel op de hoogte als jullie dat willen temiste:P
silfie35 schreef:naomimak schreef:zo ben ik ook weer even
sorry dat ik vaak niet antwoord mar heb het best wel druk
even heel wat anders
gisteren met de hele klas dus naar walibi geweest en toen we terug kwamen gingen we op school bbq maar ik ging eerst even naar huis toen om dat ik op de scooter was en we daarna de kroeg in zouden
dus ik kevin lief op gebeld of die me wou brengen met fiets achterin
na dat wou die wel![]()
dus ik ging alvast fietsen
best sneu eigelijk hij was hafl6 klaar met werken en reed meteen door naar mij toe:P en toen naar school
vanavond komt ie waarschijnlijk naar mij toe
en hij zij dat ie vanavond gaat zeggen wat ie nouw wil want hij wil het niet via sms
ik hou jullie wel op de hoogte als jullie dat willen temiste:P
Dat kunnen 2 dingen zijn