ik zie je wel esmee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:Helpt vanish optie action echt ?
Roma_4ever schreef:ben ik hier helemaal alleen?
suusiejj schreef:mams ik ga je zeker sprekenik hou het ook voor gezien zowieso de eerste tijd ff! int nieuwe topic kom ik denk ik wel weer maar tot die tijd niet meer, dat van zondag (op een 2 mensen na die me gezegd hebben dat het niet aan mij lag) heeft de druppel doen overlopen serieus!!
voelde me er goed kút om en als ik zeg dat ik het voor gezien hou ben ik nogsteeds lucht voor bepaalde mensen heel jammer
Naomi_Haffie schreef:nouja, práaaaten , de 500 is er nog lang niet hoor
HAFxGEK schreef:Mijn moeder wordt vandaag geopereerd, niets ernstigs alleen maar alles binnenin d'r uit halen, ze is vanmiddag gewoon weer thuis
TjelleBieb schreef:Moet ook naar school.
Totvanmiddag.
(Hopen dat het nieuwe topic er dan nog niet is.)
Naomi_Haffie schreef:la laaaaa lalalalaaaa lalalaaa specialofzoiets
biancailona schreef:even vlug voordat ik aanrijd, de is de eerste pagina van vier pagina's reading, voor geinteresseerde, ik kan hem met de meeting mee nemen om het geheel te lezen
Dier: Paard,merrie.
Naam: liona.
Eigenaar: Bianca te Breda.
Datum/tijd reading: 17-04-2007/14.2üuur- 1 5.40uur.
Voordat je dit verslag gaat lezen het volgende: De dieren kennen geen tijden halen hierdoor het heden en verleden door elkaar. Het is dus moeilijk dat te onderscheiden van elkaar. Ook zijn de zinnen niet nederlands daar ik letterlijk noteer wat Ilona zegt tegen mij.
Naomi_Haffie schreef: