lotteluvah schreef:Ik ben zo bang dat die neusriem weg valt op lot dr koppie.
heeft niemand die op een haf?? zodat je voorbeeld kunt zien?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Ik ben zo bang dat die neusriem weg valt op lot dr koppie.
Monica_86 schreef:ff poffertjes in de magnetron doen
Amber is trouwens net los in de bak geweest, met muilkorf uiteraard, hij deed zo mal hehhij heeft wel 30x gebokt, en ook gewoon bokkend achteruit en opzij
stond ie doodstil en opeens was ie weer met 4 benen van de grond
![]()
Me moeder kwam zelfs kijken, want tijdens de bokken, was ie me toch aan t piepen en schijten! ook gewoon keihard!
Amber is trouwens net los in de bak geweest, met muilkorf uiteraard, hij deed zo mal hehhij heeft wel 30x gebokt, en ook gewoon bokkend achteruit en opzij
![]()
Me moeder kwam zelfs kijken, want tijdens de bokken, was ie me toch aan t piepen en schijten! ook gewoon keihard!
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Ik ben zo bang dat die neusriem weg valt op lot dr koppie.
heeft niemand die op een haf?? zodat je voorbeeld kunt zien?
Sanchowtju schreef:Wow, me ma komt net thuis, komt van de paardjes vandaan en bij ons is t nu ook zo'n blubberbende. Komt die eigenaar van ons weilandje naar haar toe,
dat het zo nat is enzo en dat het niet echt meer weg gaat. Eigelijk moeten we d'r weer een nieuwe laag zand opstorten, me moeder: Ja idd, moeten we maar eens regelen,
hij: nee dat is mijn taak he. Even later komt hij weer, ja morgenochtend komen ze een lading zand brengen!echt super joh
![]()
ben echt blij, zijn zulke aardige mensen en de huur is ook nog vet goedkoopwilde t ff kwijt
![]()
![]()
Sanchowtju schreef:Wow, me ma komt net thuis, komt van de paardjes vandaan en bij ons is t nu ook zo'n blubberbende. Komt die eigenaar van ons weilandje naar haar toe,
dat het zo nat is enzo en dat het niet echt meer weg gaat. Eigelijk moeten we d'r weer een nieuwe laag zand opstorten, me moeder: Ja idd, moeten we maar eens regelen,
hij: nee dat is mijn taak he. Even later komt hij weer, ja morgenochtend komen ze een lading zand brengen!echt super joh
![]()
ben echt blij, zijn zulke aardige mensen en de huur is ook nog vet goedkoopwilde t ff kwijt
![]()
kekaro schreef:oh das lekker dan, vier je geen sinterklaas moet je wel op school zitten, kan je fijn kijken naar diegene die het wel vieren
ik ben ff broodje aan het eten met me mannen, zo weer terug naar school...ik vind de dagen altijd supersnel gaan als kevin tussen de middag thuiskomt.
half negen op school, twaalf uur weer uit
een uur weer beginnen, drie uur weer uit
je hebt dus geen F*U*C*K aan je dag verder
maar hij is wel snel om
Babsie_Flash schreef:Ik zei toch dat onze bak blank stond? Hier een fotootje van het longeren (gisteren) in de waterbak. Het is Flash
Zie de wei van onze buren zelfs ONDER water staan...
lotteluvah schreef:Idd het komt dan allemaal heel dichtbij.
Het idee dat het ook jouw paard kan zijn.
Ik heb ook een mooi kieefer hoofdstel gevonden.
Ben nog steeds op zoek
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:
Waar is dat Kieffer hoofdstel dan? Vertel!!!
deze foto had ik op bokt gevonden. De kieffer Katherina
SmeeJ schreef:
ik typ wel wat lastig.
vinger geopereerd
lotteluvah schreef:
of deze van stubben.
sorry dat ik zoveel plaatjes post maar ik kan geen beslissing nemen
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:
wat is er
Vandaag zou haar paps jarig zijn geweest.
Ik denk dat ze zich daarom zo poedersuiker voelt
![]()
Naomi_Haffie schreef:esmeee. dat is banketstaaf vind ik
HAFxGEK schreef:Kwam dat door die muilkorf of was tie gewoon gek?
lotteluvah schreef:Aah geweldig om te zien he
SmeeJ schreef:Fijn joh carma!.
Jeetje, een 'vriendin' die zegt zo op msn;
'ja, ik heb mirna van de week nog wel even gepoetst'.
Ik had echt zoiets van okee, vraag je ook niet ff ?
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:Fijn joh carma!.
wtf hoe kan dat
SmeeJ schreef:Fijn joh carma!.