Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als ik nog welkom ben praat ik graag mee

Weet alleen niet of ik zelf les zou kunnen krijgen van zo iemand
Die gymkhana was volgens mij echt super, leuke foto's iig!
) Gelukkig had ponylief niks en was hij erg braaf toen mn vader (die niks met paarden heeft) m kwam ophalen.
Al laad en los ik hem ook altijd alleen, dus dat is hij op zich prima gewend, maar nooit met iemand anders.
), wees welkom! Vertel even wat meer over jouw goudklompje!
Mi_Amore schreef:@Fangio: jeetje, enig idee wat de aanleiding was? Ik zou niet te lang wachten met naar een fysio/kinesist te gaan voor je bekken... Nogal een cruciaal onderdeel van je lichaam.

Stanford ken ik niet zo, waar is die van? Starkey ken ik idd wel, van bij de fokker nog.
) de ergste ongelukken komen door de knulligste dingen helaas..
Geloof niet dat ik de fokker van Ti ken, of wel maar dat ik niet weet dat Ti daar gefokt is, dat kan ook nog

Zijn het eigenlijk merries of hengsten die je hebt aangekocht? Indeling ziet er leuk uit zo! Ben heel benieuwd naar je nieuwe plekje.
Wat heftig zeg! Stom dat vreemde ogen soms dwingen he

Zij neemt eigenlijk altijd haar camera mee, dus ik nadenken over een setje en ineens dacht ik: wedstrijdtenue! Dus mijn wedstrijdkleding uit de kast gevist. Last minute nog stress, want wedstrijddekjes kwijt. Gelukkig had vriendin er 1 die ik wel mocht lenen. Monroe door de wasstraat gehaald en toen waren we er klaar voor. Het staat hem goed moet ik zeggen!
Net als op m'n billen zitten, benen naar voren steken, handen rechtop, graskilo's en die bloemkool beter bevestigen op zijn voorhoofd. 

knap paard ook en ik snap het issue met een powerpaard en angst hebben om die power te volgen... Komt heeeelemaal goed!
Wat is het doel met de veulens? Wolf ziet er fantastisch uit! Hoe oud is hij ondertussen?