Laatst bijgewerkt door Origineel op 11-11-09 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Avalon_
Geplaatst: 11-11-09 17:00
Wat heeft ze toch een prahctig koppie!
@Peelie: Het rijden gaat steeds beter. Ze is ontzettend voorwaarts en werkwillig maar tegelijkertijd ook erg braaf. We komen net door een moeilijkere fase heen, (zie foto's onderschrift), ze begon wat in protest te komen door niet meer te ontspannen maar wat te schudden en slaan met haar hoofd. We rijden haar nu lekker ontspannen, tempowisselingen op de zit en gewoon lekker aan de gang en het verbetert alweer zienderogen.
Dat is opzich wel makkelijk te doen, vooral nu ik de scoot heb! Ik moet gaan, maar we kunnen zeker eens wat afspreken. Het leukst is natuurlijk met de paardjes. We horen nog wel even, ik moet nu op verjaardag van mijn schoonvader.
Doen jullie aan Sint Maarten? Wij hierzo niet.. nouja, m'n ma wel.. Maar die zegt dan vervolgens dat ik de deur open moet doen, en dat doe ik niet Vanavond is me ma weg dus hangt er namens m'n paps en mij een zeer vriendelijke brief op de deur (A) Niemand Thuis, Echt niet, Bellen hoeft dus niet, Helemaal zeker van niet, Loop nu maar weg, Echt waar, Loop weg.. We zijn al niet geliefd in de buurt *op de buren aan de ene kant na* kan er nog wel bij
Heb vanmiddag zadel opgehaald voor tosti.. meteen ff passen. en naar mijn mening past ie wipt niet, kantelt niet, ligt mooi recht en schouders liggen vrij nog niet mee gereden (regende pijpestelen) dus zaterdag maar ff proberen en me instructrise ff naar laten kijken..
Ik wil wel aan sint maarten doen maar komt hier nooit geen kip.. alleen buurjongentje is geweest.. en ben bang dat het daar bij blijft..
Dat heb ik ook.. Maar ik vind alles jonger dan 15 echt zoo.. irritand, betweterig enzo.. maarja.. heb kinderen nooit leuk gevonden.. heb ook altijd oudere vrienden/dinnen gehad..
Nathalie83
Geplaatst: 11-11-09 20:04
Gothic_TeZZy schreef:
Nathalie83 schreef:
Slecht Tessa allemaal zielige kinties straks voor de deur
xD Ik hou niet van kinderen.. *moge het nog niet duidelijk zijn *