Donna haar uier begint ook langzaam te groeien, ook haar spenen beginnen steeds meer uit elkaar te staan.
Phoe wat is het moeilijk om een geschikte naam te vinden ... van alle namen die ik heb verzameld de afgelopen maanden, zit er niet echt eentje tussen waarvan ik zeg, ja dat is hem.
Hopelijk komt de juiste naam boven drijven als de kleine uk eenmaal op de wereld staat met zijn of haar vier voetjes.
Mystique, leuke foto's! Iedereen die moet leren/blokken, succes meiden! Moyra, gaat het al weer wat beter met je? Silfie, wat heb je toch een schattig neefje
Gister heb ik gegalopeerd in de buitenbak. Ging wel goed, rechtsom. Linksom helaas niet, ze corste gelijk van de hoefslag af. Maar ja. We hadden al les gehad van een leerling van Orun, dus we vonden het ook wel welletjes daarna. En het was druk in de bak. Was veel te bang tegen iemand aan te knallen, dus denk dat mijn spieren gewoon straks stonden.
27 mei kan ik ruilen tegen een tweedehanse dressuurzadel tegen mijn VZH zadel Super he? (Dit gaat via de zadelmaker). Moet alleen al mijn dekjes verkopen, snif snif. Maar ach, vind wel weer nieuwe!
Ik krijg als het goed is vandaag of morgen mijn dressuurzadel. Ik ben nu aan het kijken voor een singel, en ik heb geen flauw idee welke maat ik moet nemen.
leuk, iedereen nieuwe zadels hier, hahaha. ik wil wel foto's met de nieuwe spullen hoor!
Angela, die conditie is zo weer terug! Zie je wel bij Lizzy, die had een heel jaar lang bijna niks hoeven te doen. Als ze 2 keer in de maand een zadel op had was het veel! Scheelt misschien wel dat Lizzy heel graag voor je werkt, ze wil het zo graag goed doen, en gaat maar door en door en door. Ze ziet er nu, na die 5 maandjes dat ik haar heb, echt geweldig goed uit, blinkt als een spiegeltje en krijgt lekkere haflingerbillen. Ik wil nog steeds een keer je haflingers live komen bewonderen!
Hiphopje: Ik heb geen nieuw zadel!! Hahah, ik heb een heerlijk dressuurzadel, merk: Ainsley. Superfijn!!
hiphopje
Geplaatst: 14-05-09 12:50
Angela_ schreef:
Eurohorse is echt een aanrader! Goed spul!
Hiphopje: Ik hoop het! Nu nog even rustig aan doen, ze is net geinsimineerd. Welke maat singel heeft lizzy?
poeh, geen flauw idee. Ik heb een westernsingel Ze is wel heel erg rond en breed op de rug, hahahaha. Als ik die haflinger op de manege dan zie, oeh, zo smalletjes.
@ Angela. Ik denk dat met 60 á 65cm zeker goed zit. (voor een dressuurzadel met lange singelsloten) Want in je profiel te zien, is je haf niet heel rond maar ook niet super dus. Levera is wel dik en Athosja is erg slank. Zij passen allebij super in m'n 65cm
moyra
Geplaatst: 14-05-09 16:42
Met mij gaat het weer redelijk. Gister toch naar pebbels gegaan op de fiets. Kan het niet laten he Vandaag ga ik echt niet. Even rustig aan.
Melody : nee sorry ik weet geen liedje.
Als ik jullie zo hoor praten over veulentjes wil ik ook een veulen Roep al 3 jaar volgend jaar laat ik haar dekken maar ieder jaar komt het er niet van. Ben iedere keer te laat hihiihihi. Oke vorig jaar is er een hengst uitgebroken maar dat heeft gelukkig niet gepakt (hele grote shetlander) Toch blijft het kriebelen
ik had op biebje en 55 cm en op spar en 50 en biebje was ook redelijk aan de maat
jSophiaF
Geplaatst: 14-05-09 21:20
Donna zit vandaag op dag 310 van haar dracht
En de kleine vanmiddag heel goed gevoeld. Ook een stalgenootje, zij stond helemaal te glunderen.
Nathalie83
Geplaatst: 14-05-09 21:22
Jeetje rustig hier zeg... Kijkt iedereen songfestival ofzo? ik wel met laptop erbij Moet deze nog keer laten zien hoor.. vind het echt zo'n vette foto!