SmeeJ schreef:Jaja ik ga ff een bolletje halen
blijf zitten!!!!!!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Jaja ik ga ff een bolletje halen
dlientjuh schreef:ja dat weet ze
TjelleBieb schreef:Volgens mijn komt moeders zo thuis, en dan moet ik laptop inleveren..
Dus dan moet ik weer op me eigen slome PC.
dlientjuh schreef:ja dat weet ze
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Volgens mijn komt moeders zo thuis, en dan moet ik laptop inleveren..
Dus dan moet ik weer op me eigen slome PC.
doortypen dus !
je kan wel zien wie de snelste zijn
TjelleBieb schreef:EsUm is even een broodje smeren dus typt niet mee.
Heb dr op audio.
Maxielover schreef:Ik had bijna een lila zomerdeken voor Max gekocht vandaag, maar helaas stak die dikke kont van meneer eruit dus hij is weer terug gebracht.![]()
Btw, ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik ga douchen en daarna pitten !!!Morgen weer een dag, ben gesloopt...
![]()
Tot morgen iedereen !!
dlientjuh schreef:esum moet meer meetypen zo hoor
Maxielover schreef:En oja, niet teveel kleppen want anders ben ik straks helemaal verdwaald in jullie geklets....
Maxielover schreef:Ik had bijna een lila zomerdeken voor Max gekocht vandaag, maar helaas stak die dikke kont van meneer eruit dus hij is weer terug gebracht.![]()
Btw, ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik ga douchen en daarna pitten !!!Morgen weer een dag, ben gesloopt...
![]()
Tot morgen iedereen !!
TjelleBieb schreef:Moon heeft uitgerekent dat we om 01:20 klaar zijn, dus dan moeten we ook écht klaar zijn.
Monica_86 schreef:Maxielover schreef:En oja, niet teveel kleppen want anders ben ik straks helemaal verdwaald in jullie geklets....
wij gaan gewoon door, koop maar een tom tom
Monica_86 schreef:Maxielover schreef:En oja, niet teveel kleppen want anders ben ik straks helemaal verdwaald in jullie geklets....
wij gaan gewoon door, koop maar een tom tom
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Moon heeft uitgerekent dat we om 01:20 klaar zijn, dus dan moeten we ook écht klaar zijn.
jah maximaal!