Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Mijn school begint ook rond die tijd, en ik heb mijn
inschrijfformulier nog niet eens opgestuurd.
je ging toch niet studeren
Horsii_mine schreef:hahaheb je een nieuwe Lous?
Lous schreef:Alles gaat nu op mijn USB en dan richting mijn laptop.![]()
Gaaahaaaag computer!!!!!!!!!!!!
Nog wel ff limewire downloaden voor nieuwe muziek!!!
Lous schreef:Horsii_mine schreef:hahaheb je een nieuwe Lous?
Had de oude computer van mijn ouders. Maar die was inmiddels hoogbejaard en liep steeds vast.
Dus heb nu een latop, scheelt een hoop ruimte op mijn bureau!!!
Horsii_mine schreef:Val.. Mazzelaar! Ik nog een jaar Duits en dan kan ik hem weg doen..
Naomi_Haffie schreef:JEZUS, krijg ik net zo iemand op msn, die zegt, heey jij gaat toch naar rhenen op school, ik zo ja hoezo? , zij zegt ja iedereen zegt dat je alleen maar voor z'n jongen op school komt
téeeering hee, ik Ken hun daar allemaal niet , en hun kennen mij niet, en nu gaat er al een roddel over me rond :S
Naomi_Haffie schreef:JEZUS, krijg ik net zo iemand op msn, die zegt, heey jij gaat toch naar rhenen op school, ik zo ja hoezo? , zij zegt ja iedereen zegt dat je alleen maar voor z'n jongen op school komt
téeeering hee, ik Ken hun daar allemaal niet , en hun kennen mij niet, en nu gaat er al een roddel over me rond :S
o0valerie0o schreef:geen frans gehad! beter zeg.
Horsii_mine schreef:Naomi: Ken jij ene Lava?
En die roddels idd. gewoon mee banketstaaf![]()
Idd. Beter om geen Frans gehad te hebben.. Ik heb er 2 jaar lang een 3 voor gestaan
Naomi_Haffie schreef:Horsii_mine schreef:Naomi: Ken jij ene Lava?
Idd. Beter om geen Frans gehad te hebben.. Ik heb er 2 jaar lang een 3 voor gestaan
neewel een drifa ofzoiets, hoezo dan?
Horsii_mine schreef:Naomi: Ken jij ene Lava?