Ik ga vanmiddag buitenrijden :p Word waarschijnlijk lekker nat xD
Taat_
Geplaatst: 23-03-14 11:45
Goedemorgen! Ik kom ook weer even onder m'n steen vandaan! Heb even bijgelezen.
Leuke hoofdstellen Noa! Jaa dat geitje is zo cute. Zag leuke titels voorbij komen. Leuke foto's Noa! Knappe Abby Noa die het topic volspamd. Wat vervelend van je telefoon Tamara! Dat blauwe setje, hebben!! Super mooie foto's met je nieuwe lens Sanne! Wanneer kom je hier eens langs haha! Leuke fotowand! Jammer dat het rijden niet zo goed ging, maar wel fijn dat je het toch nog een beetje goed af hebt kunnen sluiten. Oreoooo Succes met leren Kim!
Ik had gisteravond verjaardag van een vriendin, was gezellig. Vandaag lekker niks doen en naar stal.
Veel plezier! Ik hoop voor je dat de bak weer wat droger is. Hier in 't natte kleiland was het al weer vrij droog, maar ik zie nu dat er ook weer een flinke (onweers)bui aan komt... Sterkte als het heel nat is! Tamar, jij ook veel plezier!
Net les gehad op Jens, ging best goed maar hij was soms een beetje afgeleid! Verder nog een grote schoonmaak gehouden want volgend weekend gaan we verhuizen naar het weiland!
- Vrijdag avond les - zaterdag komt Jens oude eigenaar kijken en dan ook rijden - zondag eerst rijden en daarna rijdend naar de wei ( 15/20 minuten, spannend! )
Een beetje, ik moet daar het rijden even stop zetten omdat ik nog niet weet hoe hij het doet in de wei, en hij ziet snel zijn vrijheid en ik kan hem dan niet goed houden dus dat gaat nog spannend worden, maar met Starwien kan ik daar wel goed rijden want zij is dat al gewend
Maar kun je geen kleiner stukje uizetten met van die prik paaltjes? Daarme zet ik altijd een longeerring uit..
PeerAppel
Geplaatst: 23-03-14 15:07
Ga je dan ook een stukje afzetten? Als soort van bakwei ofzo?
Nog niet iedereen weet dit, maar ik zal het even uitleggen. Zoals jullie wel weten heeft Abby artrose. Ik heb haar ooit gekocht om te leren rijden en veel plezier van te hebben op een recreatieve manier. Maar al vrij snel kreeg ik ook wedstrijdkriebels. Afgelopen zomer echt fanatiek gaan trainen en dus in November, Januari en Februari wedstrijden gehad. Toen begon ze slecht te lopen. DA bijgeweest en de rest van het riedeltje weten jullie. De kriebels bleven en dan zit ik in tweestrijd; kiezen voor wat ik zo graag wil of kiezen waar ik zo gek op ben. Toen kreeg ik ook nog eens het aanbod van haar vorige eigenaar om haar terug te nemen en haar daar met pensioen te laten gaan, zijn dochter was nog steeds gek op haar en mist haar nog steeds. Prachtig aanbod, maar wat dan? Dinsdag krijg ik bericht van mijn stalgenoot dat haar instructrice nog wel een paard heeft om te rijden voor mij. Nog een prachtig aanbod dus (ben net Guus Geluk zo ) Het is ook nog eens op 500 m afstand van mijn oude stal, dus er is nog vanalles mogelijk. Vrijdag ben ik voor het eerst wezen rijden en dat ging niet zo goed. Ik moet niet zo lief zijn en veel gewaagder en consequenter gaan rijden. Vanochtend heb ik weer gereden en dat ging al zoveel beter. Ik heb gegaloppeerd, wat vorige keer nog niet lukte. Draf en stap fijn actief en in stap al heerlijk ontspannen en zelf gaan nageven. Ook een keertwending gedaan, geappuyeerd en gewijkt/geweken al was dat niet helemaal de bedoeling Het gaat hier over een 17-jarige Z2 merrie. Ze heet Peggy.
Tot nu toe hebben we afgesproken dat ik 2x per week kom en dat is voorlopig icm met Abby zelfs nog haalbaar! Dus voorlopig blijft die aap nog even. Als het blijft klikken en er verder geen rare dingen gebeuren zal Abby dus wel terug gaan, uiteindelijk. Maar daar wil ik gewoon rustig over nadenken, heb er zeker wel moeite mee namelijk.
Hier dus een foto van ons! Ze is inderdaad erg groot en ook groter dan ik. Ik meet tegenwoordig 1,69 m dus zij is wel in de 1,70 m. Al maakt ze zich hier ook wel iets groter, ze hoorde de hengsten in de stapmolen en de paarden in het weiland.
Nordsvensk
Geplaatst: 23-03-14 15:17
Denk dat je met Peggy prima kan starten, haar ga je leasen?
Gewoon de tijd nemen, is een hele moeilijke besslising! Geniet nu het nog kan. En doe de dingen die je nog met haar wilt doen, en die nog kunnen
Waarschijnlijk uiteindelijk wel! Maar eerst even het 2x per week rijden doen. We moeten ook nog wennen enzo en de eigenaresse helpt me dan ook, wat ik echt nog wel even nodig heb. Ze had het ook al over starten en ik helemaal Ik wil het zo graag! Alleen jammer van mijn "ponytijd". Maar ach, dan ga ik gewoon lekker als 15/16 jarige tussen de paarden, no problem. Klopt helemaal hoor Marrit! Komt goed, ik wil alleen nog even hele gave foto's van Ab. Kims fotomuur heeft me op hele goede ideen gebracht. Dankje Noa!