Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

amazone77 schreef:flurk@ erg mooi tuig!
ik ben net terug van willem![]()
hij was braaf maar erg heet vandaag. heb veel gestapt vanavond.
zaterdag ga ik weer.
nu douche en naar bed.
truste.
Flurk schreef:amazone77 schreef:flurk@ erg mooi tuig!
ik ben net terug van willem![]()
hij was braaf maar erg heet vandaag. heb veel gestapt vanavond.
zaterdag ga ik weer.
nu douche en naar bed.
truste.
was hij al rustiger met stappen?
lekker he? mennen met dit weer en dan korte broek aan i.p.v hete rijbroek en laarzen
vind het echt heerlijk om met dit weer te mennen
En daar ment bijna iedereen. Er staan tinkers en staan shiers (prut, ik weet niet hoe ik het schrijf
, je weet wel van die groote boeren paarden die vroeger biervaten trokken
) en staan in totaal geloof ik 6 shethengstjes! Ze zijn echt super schattig en super stoer! Die shetjes kom ik wel eens tegen als ik buiten aan het rijden ben namelijk. Iedereen gaat daar zijn eigen gangetje, geen druk van mijn paard is mooier dan het jouwe, mijn wedstrijdnivo is veel hoger dan het jouwe, bla bla bla. Op zo'n stal heb ik al wel eens eerder gestaan, en daar ben ik uiteindleijk gewoon maar weg gegaan omdat de pesterije maar niet ophielden. Ik stond daar met Mara tussen allenmaal volbloeden in. En alleenmaal op L2 of hoger. En ik reed toen der tijd helemaal geen wedstrijden.
En de boerenknollen die de biervaten trokken zijn Clydesdales
Maar tegenwoordig zijn dat wel Shire's 
Gothic_TeZZy schreef:Ben idd benieuwd!
het zijn trouwens Shire'sEn de boerenknollen die de biervaten trokken zijn Clydesdales
Maar tegenwoordig zijn dat wel Shire's
Maar dat is ook vet om te shooten *hint hint* xD hahahahaha
Maar nee, in Afrika (negeria) waren het 50 jaar geleden de Shire's die ze trokken
uhm... jah
Mja.. en nog n 3kwarts broek, maar die heb ik al aan, vandaar niet genoemd