Nog geen vervoer geregeld.. xD Eerst ff weten waar het is de 29ste.. even denken...Dan heb ik niks dus, is wel vroeg op hea... xD
Mystique04
Geplaatst: 11-11-09 15:07
Mystique heeft gisteren eerste inenting gehad dus volgende over 4 weken.
Verder is er een wolfstand getrokken dus mag 4 dagen niet rijden, ze was echt zielig gisteren na de verdoving maar moet wel hé. Had al eerder gemoeten er was bijna niets van de tand over zat wel erg goed vast.
Heb vandaag even haar benen afgespoelt en uierzalf op gedaan hopen dat ze nu niet weer mok krijgt. ze was weer goed wakker gelukkig en heeft haar brokken goed opgegeten op al eet ze wat langzamer dan normaal.
Peelie
Geplaatst: 11-11-09 15:10
Gothic_TeZZy schreef:
Nog geen vervoer geregeld.. xD Eerst ff weten waar het is de 29ste.. even denken...Dan heb ik niks dus, is wel vroeg op hea... xD
asl je dan de dag daarvoor blijft slapen? dat moet wel kunnen, toch? ;d wnat mijn mams kan niet mee en mijn paps is chaufeur, maar kan niet voorlezen.. (dislexties, alsthans hij kan het vast wel maar ik weet niet, hij heeft het nog nooit gedaan..)
Is wel super gezellig, Heb trouwens ook nog nooit bij een wedstrijd voorgelezen hoor Wel bij onderlinge enzo maargoed xD Zal hier thuis vanavond even overleggen! *probeert ondertussen d'r muis te repareren...
Hij vind het totaaal niet leuk xD Ooit 2 keer mee geweest naar de *toen nog gezellige* manege.. Alleen maar zeuren, hoe lang nog, je stinkt, kan ik al weg.. Niet hip..
dan moet ij niet zeuren, als hij een voetbalwedstrijd heeft gaan wij vrouwen ook wel eens mee, dan zeuren wij ook niet, je stinkt, duurd het nog lang, kunnen we al weg... ik vind het zo saai...
uhm dan moeten we wel even een tijd afspreken dat je hier bent
ik heb zelf van half 6 tot kwart voor 7 dansles, daarna kan je wel komen, of er voor dat je dan mee gaat naar dansles, dan kan je me helpen met Mara's staart wassen enzo!!