Citaat:Roma_4ever schreef:zal heeel dom zijn maar zie wel vaker citaat maar hoe kom je daar aan
Volgens mij quote zonder naam erboven.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Roma_4ever schreef:zal heeel dom zijn maar zie wel vaker citaat maar hoe kom je daar aan
Volgens mij quote zonder naam erboven.
Roma_4ever schreef:jaah
TjelleBieb schreef:Zo, mijn werkstuk over Kleding voorschriften in de winkel is af.
Word hier zo moe van.
xLariss schreef:Ik kook vanavond, iemand lekker recept?
Ik wil iets met pasta
xLariss schreef:Ik kook vanavond, iemand lekker recept?
Ik wil iets met pasta
HAFxGEK schreef:HIJ DOET 'T
en 't enigste wat ik heb gedaan, is de photobucket plaatjes in een link gezet en enters tussen alles
maar nu doen alleen de smilies 't allemaal niet en de plaatjes ook niet dan staat er [img]link[/img]
Kyrseltje schreef:Volgens mij he Git, ben jij de eerste die zo vroeg klaar is met het topic! Goed gedaan meid
Judibo schreef:
Breekt even snel in met wat stills van de film van Karin en Donja en van Barbara en Donja
Nou, zal ik dan maar wat foto's doen???
Zijn stills van de camera, dus niet erg duidelijk. Maar het geeft een beeld*duikt weer weg*
lotteluvah schreef:Kyrseltje schreef:Volgens mij he Git, ben jij de eerste die zo vroeg klaar is met het topic! Goed gedaan meid
Ik had toen die tijd ook al alles klaar in word
Roma_4ever schreef:HAFxGEK schreef:HIJ DOET 'T
en 't enigste wat ik heb gedaan, is de photobucket plaatjes in een link gezet en enters tussen alles
maar nu doen alleen de smilies 't allemaal niet en de plaatjes ook niet dan staat er [img]link[/img]
welke plaatjes niet ?de foto's