suusiejj schreef:afgang vooral als diegene in je les zit en altijd al zo'n raar hoofd trok in draf en je daarna na 4weken even gaat vertellen WAAROM dat "vage" hoofd was![]()
Dus dat ging ze even uitleggen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:afgang vooral als diegene in je les zit en altijd al zo'n raar hoofd trok in draf en je daarna na 4weken even gaat vertellen WAAROM dat "vage" hoofd was![]()
Lous schreef:Die is dan wel erg lichtgevoelig.
suusiejj schreef:Lous schreef:Die is dan wel erg lichtgevoelig.
jaah ziek toch ?
weet nog datr ik dr voor sinterklaar toen een nep penis wilde geven en een gaatje in dr rijbroek wilde maken,.. en dan wel zo'n penis die je aan het zadel kan "plakken"
suusiejj schreef:jaah ziek toch ?
weet nog datr ik dr voor sinterklaar toen een nep penis wilde geven en een gaatje in dr rijbroek wilde maken,.. en dan wel zo'n penis die je aan het zadel kan "plakken"
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:afgang vooral als diegene in je les zit en altijd al zo'n raar hoofd trok in draf en je daarna na 4weken even gaat vertellen WAAROM dat "vage" hoofd was![]()
Dus dat ging ze even uitleggen
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:jaah ziek toch ?
![]()
Waarom niet gedaan![]()
Lous schreef:Over penissen gesproken. In Tilburg verkopen ze originele Droplullen!!!
Leuk als geintje!!
suusiejj schreef:eh jaah het begon met
suus mag ik je iets zeggen
jahwel
wat vind jij van draf?
eh tja fijne gang wel (ik reed nog niet heel erg lang op die manege dus was voorzichtig met het verwoorden en dingen zeggen , was best onzeker)
jaah maar krijg je er ook een gevoel bij?
eh nee niet bepaald,
niet gevoel van ummmmmmmmmm lekker?
eh NEE?
nou ik heb echt zo'n klaar kom gevoel
dussssssssssssssss
Lous schreef:Oh jeetje....ik zou even snel de andere kant uitgelopen zijn. En daar keihard gaan staan lachen.
Lous schreef:Oh jeetje....ik zou even snel de andere kant uitgelopen zijn. En daar keihard gaan staan lachen.
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:eh jaah het begon met
suus mag ik je iets zeggen
jahwel
wat vind jij van draf?
eh tja fijne gang wel (ik reed nog niet heel erg lang op die manege dus was voorzichtig met het verwoorden en dingen zeggen , was best onzeker)
jaah maar krijg je er ook een gevoel bij?
eh nee niet bepaald,
niet gevoel van ummmmmmmmmm lekker?
eh NEE?
nou ik heb echt zo'n klaar kom gevoel
dussssssssssssssss
Wat een schaamte voor dr![]()
En de keren erna in draf, moest je niet ontzettend lachen
Lous schreef:Woon in Breda, ben volgende week 2 dagen vrij. Ik wilde sowieso nog die kant op, wilde ze ook voor mijn moeder halen. Heb OV en Tilburg is maar een kwartiertje vanuit Breda met de trein.
Als ik ze heb zal ik ze opsturen
suusiejj schreef:
ik dacht elke keer als er DRAAAAAF werd gezegd
en nathalie weer blij
Lous schreef:Ja hoor dat kan!!
Nog meer liefhebbers voor Droplullen??!!
Lous schreef:Ja hoor dat kan!!
Nog meer liefhebbers voor Droplullen??!!
suusiejj schreef:lieve nachtvogels
ik ga naar me bedje.. me hoofd begint weer heerlijk te bonken NOT
word tijd voor een slaapje
dikke knuff
![]()
![]()
![]()
![]()
sleeeeeeeeep welll allemaal and see yah 2morrow
naja eigenlijk vanmiddag , (klinkt zo stom)