dlientjuh schreef:nou een paar dagen over datum maakt niet uit hoor
doe ze ze ook niet voor goedkoper weg?
I know, maar het zijn zakken van 20 kilo, daar doe ik zo lang mee. Datum was 1dec2007
en nee niet goedkoper
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:nou een paar dagen over datum maakt niet uit hoor
doe ze ze ook niet voor goedkoper weg?
mieske schreef:SmeeJ schreef:Omdat mijn teen zo ontstoken was, dat ik er niet meer op kon staan.
Dus hebben ze de helft van de nagel verwijderd, + wat huid afgeschraapt.
En nu is de verdoving uitgwerkt
Noem je dat een operatie![]()
mieske schreef:Monica_86 schreef:Ging ik dus net naar winkel hier int dorp (diervoeders etc)
Ik loop naar de zakken pavo slobber, komt die vrouw al achter me aan
Zegt ze "jah zijn alleen maar van dec 2007 heh"
Ik zo "ohw die hoef ik nie (duuuhhhhh zijn over de datum)"
zij "andere heb ik nie"
Ik "krijg je ook geen nieuwe meer"
zij "nee eerst moeten deze op'"
ik dacht wtf je verkoopt toch geen bedorven spul
dus ik "naja dan moet k het ergens anders halen"
zij "ja succes"
Tsssssss snap dat dus niet, wie koopt nou eten voor peerd wat al over de datum is
idd maar raar. Ik zou het ook gewoon ergens anders kopen
SmeeJ schreef:ze moesten in mijn teen de huid wegsnijden, en de nagel eruit snijden.
Nou dat vind ik toch wel een operatie?![]()
SmeeJ schreef:ze moesten in mijn teen de huid wegsnijden, en de nagel eruit snijden.
HAFxGEK schreef:KÚT!!![]()
Ik heb even d eopening geprobeerd in een voorbeeld, maar hij zegt dat er maar 2 quotes in mogen, en geen geldige afbeelding enz. ik heb alles doorgekeken en gedenkt wat fout was verandett maar hij zegt 't nog steeds
HAFxGEK schreef:HAFxGEK schreef:KÚT!!![]()
Ik heb even d eopening geprobeerd in een voorbeeld, maar hij zegt dat er maar 2 quotes in mogen, en geen geldige afbeelding enz. ik heb alles doorgekeken en gedenkt wat fout was verandett maar hij zegt 't nog steeds
Citaat:Citaat:
Citaat:Citaat:
Kyrseltje schreef:SmeeJ schreef:ze moesten in mijn teen de huid wegsnijden, en de nagel eruit snijden.
Ja inderdaad. Toen mijn moedervlek weg werd gehaald, noemde HA het ook een operatie.. Ik vind dat alles waarmee met mesjes worden gewerkt operatie.
Roma_4ever schreef:zal heeel dom zijn maar zie wel vaker citaat maar hoe kom je daar aan
Roma_4ever schreef:zal heeel dom zijn maar zie wel vaker citaat maar hoe kom je daar aan
HAFxGEK schreef:Ja, maar dei foto's stonden al in 't topic dus dat kan het niet zijn,